به گزارش ایرنا؛ پایگاه خبری پلیس روز سه شنبه به نقل از سرهنگ رضا شیرزادی اعلام کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد نزاع مسلحانه در یکی از روستاهای حاشیه شهر کرمانشاه ماموران پاسگاه قزانچی برای رسیدگی به موضوع اعزام شدند که پس از حضور به موقع ماموران مشخص شد که 6 تن با یکدیگر درگیر شده و با استفاده از سلاح شکاری بدون مجوز اقدام به تیراندازی هوایی کرده اند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه عوامل دخیل در درگیری پس از دستگیری به دستگاه قضائی معرفی شده اند، گفت: از متهمان یک قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز کشف شده است.
سرهنگ شیرزادی تاکید کرد: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه با حضور به موقع خود اجازه نخواهند داد که افراد شرور نظم و آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار کنند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه در ادامه به اقدام های پلیس در زمینه جمع آوری قلیان اشاره کرد و گفت: پنج هزار و 131 جام قلیان که توسط ماموران کلانتری های تابعه شهر کرمانشاه از مراکز غیرمجاز عرضه قلیان جمع آوری شده بود، با حضور نمایندگان دستگاه قضائی، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری و اتاق اصناف در بوستان شرقی کرمانشاه امحا شد.
سرهنگ شبرزادی با بیان اینکه اجرای طرح های برخورد با قلیان سراهای متخلف رضایت شهروندان را به دنبال داشت، افزود: این قلیان سراها به محل تجمع افراد بزهکار تبدیل شده بودند و برای اهالی محل ایجاد مزاحمت می کردند.
وی تاکید کرد: در راستای تقویت احساس امنیت در میان شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت مداوم در سطح شهرستان کرمانشاه اجرا می شود.
وی اضافه کرد: تجمع افراد ناباب در قلیان سراها ضمن ایجاد ناامنی، چهره شهر را نیز مخدوش خواهد کرد، از این رو طرح مقابله با قلیان سراها به منظور ایجاد احساس آرامش در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.
این مقام انتظامی گفت: چنانچه قلیان سراهایی در سطح شهر و محلات، باعث سلب آرامش و امنیت شهروندان می شوند با 110 تماس تا از آن طریق سریعا با آنها برخورد قانونی صورت گیرد.
کلانشهر کرمانشاه مرکز استان حدود یک میلیون تن جمعیت دارد.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.