ناصر محمدصالحی رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی ملت‌ ها با رقابت بخش بانوان آغاز و ظهر پنجشنبه نیز با شناخت نفرات برتر در این بخش پایان می یابد.
وی ادامه داد: رقابت های بخش آقایان نیز از بعد از ظهر روز پنجشنبه آغاز و تا عصر روز جمعه در سرسرای حضرت امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه ادامه می یابد.
محمدصالحی افزود: در این رقابت ها نزدیک به یک هزار و 300 ورزشکار داخلی و خارجی شرکت می کنند 700 نفر آن ها را آقایان و 600 نفر را نیز بانوان تشکیل می دهند.
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه یادآوری کرد: از مجموع شرکت کنندگان در این مسابقات، حدود 80 نفر آن ها را ورزشکاران خارجی از کشورهای سوئیس، آلمان، پاکستان، عراق، افغانستان، ارمنستان، ایتالیا، صربستان، لبنان، اتریش و آذربایجان تشکیل می دهند.
وی یادآوری کرد: همچنین از استان کرمانشاه نیز حدود 70 ورزشکار در رده های سنی مختلف و در هر 2 بخش آقایان و بانوان حضور خواهند داشت.
محمدصالحی در پایان گفت: تماشای رقابت ها برای عموم آزاد می باشد و بانوان و آقایان علاقه مند می توانند در زمان برگزاری رقابت ها، به ترتیب تماشاگر مسابقات بانوان و آقایان باشند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.