به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین افزود: پیامبر (ص) فرمودند 'هر کس ندای کمک مومن و مسلمانی را بشنود و به یاری وی نشتابد مسلمان نیست' و بر همین اساس نیز ملت ایران اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.
وی اظهارکرد: همچنین امام راحل فرمودند که 'ملت ایران اسلامی ملتی هستند که در صدر اسلام ، ملتی به بزرگی و عظمت آن ها نبود' و دفاع از مظلومان و تمام آزادیخواهان جهانی بیانگر بزرگی ملت ما است.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: مردم ولایت مدار و روزه دار قصرشیرین ، هم پای دیگر ملت ایران اسلامی امروز با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در واقع با ولایت مطلقه فقیه رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان دوباره کردند.
حجت الاسلام ملکی در ادامه با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از استان های کرمانشاه و کردستان به مقر گروه داعش در دیرالزور سوریه ، بیان کرد: با مشاهده فیلم پرتاب این موشک ها ، عظمت ملت ایران اسلامی را دیدیم و بر ایرانی بودن خود بالیدیم.
وی اظهارداشت: این حرکت در پاسخ به عملیات تروریستی کفار داعش در تهران بود که دشمنان دین خدا بدانند ، لشگریان دین خدا جواب ترقه را با موشک می دهند ، چرا که ملت ایران اسلامی عاشقان و سربازان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای هستند.
امام جمعه قصرشیرین اضافه کرد که عربستان به داعش گفته بود مواجب شما را قطع می کنم مگر این که به ایران حمله کنید و شلیک موشک از سوی جمهوری اسلامی ایران به مقر داعش در واقع هشدار به عربستان هم بود.
حجت الاسلام ملکی خطاب به دشمنان ایران اسلامی افزود: مواظب کلامتان باشید، ما ملتی صلح طلب هستیم اما گر کسی بخواهد در مقابل ما قرار بگیرد و به کشور ما کوچکترین تعرض امنیتی، سیاسی داشته باشد ، جواب دندان شکنی به شما خواهیم داد.
وی ادامه داد: داعش و اسرائیل بدانند اگر بخواهند مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران بایستند، جز نابودی ، خواری و ذلت چیزی دیگری برای آنان به همراه نخواهد داشت.
وی گفت: جمهوری اسلامی ایران در بحث توان دفاعی و افزایش سامانه های موشکی، هیچ مذاکره ای با دشمن نخواهد داشت و تحریم های اخیر مجلس سنای آمریکا در مورد سایت های موشکی ایران اسلامی، همانند گذشته راه به جایی نخواهد برد.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: سامانه موشکی سپاه پاسداران ، خط قرمز نظام اسلامی است و ما در مساله امنیت مردم و جان مردم کوتاه نخواهیم آمد.
حجت الاسلام ملکی با بیان این که تجربه نشان داد که آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نیست، افزود: اگر قدرت سپاه و اقتدار نیروهای مسلح کشورمان نبود، سرنوشت نظام اسلامی همانند دیگر کشورها مانند یمن ،سوریه ، عراق و افغانستان می شد و دشمنان به راحتی خواب را از ملت ما می گرفتند.
راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم قصرشیرین از میدان مرزبانی تا مسجد جامع محل تجمع نمازگزاران برگزار شد و در پایان قطعنامه ای 9 بندی قرائت شد که با فریاد های تکبیر مومنان روزه دار مورد تایید قرار گرفت.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.