به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس که قبل شروع رسمی مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در میدان مولوی شهر تجمع کرده، با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ براسراییل، آل سعود و داعش به سمت میدان بسیج حرکت کرده و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.
شرکت کنندگان با حمل پارچه نوشته ها و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر صهیونیسم جهانی، مرگ بر داعش و آل سعود برتداوم مبارزات ملت فلسطین و امت اسلامی تا رهایی سرزمین های اشغالی به ویژه قدس شریف از دست متجاوزان صهیونیست تاکید کردند.
گرمای شدید و آزاردهنده هوا نیز مانع حضور گسترده مردان، زنان، اقشار مختلف مردم و مسئولان در راهپیمایی روز جهانی قدس نشد.
یکی از روحانیون حوزه علمیه قم در این مراسم گفت: امروز ماه آمده ایم تا با حضور خود مشت محکمی به دهان یاوه گویان استکبار و صهیونیسم بزنیم.
حجت الاسلام محمد حسن فایزی با تشریح وقایع تاریخی اشغال سرزمین فلسطین و قدس شریف توسط یهودیان افزود: قوم ال سعود برای رسیدن به سلطنت با واگذاری سرزمین فلسطین به قول خودشان به پابرهنگان یهود موافقت کردند و امروز نیز دست در دست کفار گذاشتند و آب به آسیاب دشمن می ریزند که بزرگترین خیانت به اسلام و مسلمانان است.
وی به ایجاد تفرقه و فتنه انگیزی های دشمنان اشاره کرد و اظهارداشت: آنان می دانند و معتقد هستند که هرچه بین مسلمان اختلاف بیشتر باشد اسرائیل پا برجاست.
حجت الاسلام فایزی خاطرنشان کرد: آنان کور خواندند در مقابل اراده پولادین شما مسلمانان توطئه های دشمنان راه به جایی نمی برد، پیروزی قدس در راه است و نصرت الهی در مقاومت است.
در پایان قطعنامه راهپیمایی قرائت شد که با تکبیر حاضران تایید شد و پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند.
شهرستان جوانرود با ببیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
7453/8066 خبرنگار:بهمن کریمی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.