عزت الله پرنیان روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جاسم بخشی‌، امیر امجدیان، مسلم خزایی و احسان معصوم‌ زاده ورزشکاران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.
وی ادامه داد: اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولان ایران از اول تا ششم تیر در کمپ تیم های ملی برگزار می شود.
پرنیان افزود: در این اردو 31 ورزشکار از استان های مختلف کشور حضور دارند و خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی 2017 جهان آماده می کنند.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تا زمان آغاز رقابت های قهرمانی فوتبال هفت نفره جهان، 6 مرحله اردوی آمادگی هر کدام به مدت یک هفته جهت آماده سازی ملی پوشان درنظر گرفته شده است.
وی در پایان گفت: رقابت های قهرمانی 2017 جهان شهریورماه امسال به میزبانی کشور آرژانتین برگزار می شود.

** حضور 2 ورزشکار کرمانشاهی در ترکیب تیم ملی دو و میدانی بیماران خاص
رئیس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا استان کرمانشاه نیز از دعوت علی حیدری پور و نیلوفر محمدی 2 ورزشکار این هیات به اردوی تیم ملی دو و میدانی بیماران خاص خبر داد و گفت: تیم ایران خود را برای حضور در رقابت های جهانی آماده می کند.
شریفه حق شناس در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: حیدری پور در ماده پرتاب وزنه و محمدی نیز در ماده دو 400 متر حضور دارند.
وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی دو و میدانی بیماران خاص به همراه سایر رشته ها قرار است از 29 خرداد آغاز شود، گفت: تمرینات ملی پوشان تا زمان اعزام به رقابت های جهانی اسپانیا ادامه می یابد.
حق شناس در پایان خاطرنشان کرد: بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا از چهارم تا یازدهم تیر به میزبانی شهر مالاگا اسپانیا و در رشته های مختلف برگزار می‌شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.