به گزارش ایرنا؛ پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سرهنگ فضل الله شیری اعلام کرد: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان به منظور جلوگیری از ایجاد ترافیک قبل و بعد از افطار، تسهیل عبور و مرو، برقراری نظم و ایمنی و پیشگیری از بروز سوانح رانندگی با بکارگیری تمام کارکنان و تجهیزات خود، طرح امنیتی، ترافیکی را از اولین روز ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گرفته است.
این مقام انتظامی گفت: محل اجرای این طرح معابر و تقاطع پرترافیک و تردد حوزه استحفاظی می باشد.
وی اظهار کرد: پلیس راهور همچنین طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و رانندگان خودروهایی را که در ملاءعام اقدام به روزه خواری می کنند، در دستور کار خود قرار داده و با متخلفان برابر مقررات رفتار خواهد شد.
سرهنگ شیری افزود: در ماه مبارک رمضان طرح های ویژه مناسبتی با اعمال محدودیت های خاص در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی استان قرار می گیرد که هم زمان با روزهای شهادت امام علی (ع) و لیالی قدر، روز قدس و روز عید فطر در مورد نحوه اجرا و محدودیت های در نظر گرفته شده اطلاع رسانی لازم به شهروندان ارائه خواهد شد.
رئیس پلیس راهور استان در پایان خطاب به رانندگان گفت: به توصیه های پلیس در طول مسیر عمل کنند و از هرگونه توقف دوبله و یا توقف هایی که منجر به سد معبر می شود جداً خودداری نمایند.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.