فضل الله رنجبر روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: البته افراد رای دهنده حتما باید کد ملی خود را به خاطر داشته باشند در غیر این صورت اجاره رای دادن نخواهند داشت.
وی افزود: بنابراین واجدین شرایط رای دادن در هنگام حضور پای صندوق های رای باید حتما شناسنامه عکسدار و کد ملی خود را همراه داشته باشند و در این مورد تفاوتی بین انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا نیست.
رنجبر افزود: افرادی که می خواهند در انتخابات 29 اردیبهشت شرکت کنند اما تاکنون شماره ملی دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به شعب ثبت احوال نسبت به دریافت شماره ملی اقدام کنند.
فرماندار کرمانشاه افزود: همچنین برای رفع مشکل شناسنامه ها نظیر عکسدار نبودن و یا قدیمی بودن عکس روی آن علاوه بر دفاتر ثبت احوال، دفاتر پیشخوان و پست نیز در نقاط مختلف شهرستان آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.
وی همچنین از فراهم شدن امکان صدور سریع شناسنامه که شناسنامه المثنی برای افرادی که شناسنامه هایشان مفقود شده خبر داد و گفت: این افراد می توانند با مراجعه به ثبت احوال درخواست صدور ارائه و آن را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.
رنجبر یادآوری کرد: شعب ثبت احوال و دفاتر خدمات پستی در روز رای گیری نیز آماده خدمات رسانی به عموم مردم برای فراهم کردن امکان حضور آن ها در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاست.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.