به گزارش خبرنگار ایرنا، این بیمارستان 64 تختخوابی به همت دولت تدبیر و امید و بعد از وقفه ای 10ساله افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، کلنگ ساخت این بیمارستان سال 86 به زمین زده شده بود و از محل اعتبارات بانک جهانی احداث آن ادامه یافت و بعد از مدتی عملیات ساخت آن متوقف شد.
دکتر حسین کریم، ساخت این بیمارستان نیمه تمام را جزو اولویت های دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد و افزود: برای ساخت این بیمارستان 120 میلیارد ریال هزینه شد‌.
وزیر بهداشت روز چهارشنبه برای افتتاح 10پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی به استان کرمانشاه سفر کرده است و تا روز جمعه مهمان مردم این استان است.
در اولین روز سفر، وزیر بهداشت از بیمارستان امام خمینی (ره) سنقر و کلیایی بازدید کرد و سپس در جلسه ای با حضور نماینده مردم و فرماندار این شهرستان و همچنین استاندار کرمانشاه حضور یافت و وضعیت بهداشتی و درمانی این شهرستان را مورد ارزیابی قرار دادند.
وزیر بهداشت در دومین روز از سفر خود به استان کرمانشاه صبح پنجشنبه به شهرستان روانسر رفت و بعد از بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی در جلسه بررسی مشکلات حوزه سلامت این شهرستان حضور یافت.
شهرستان صحنه با 77 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری کرمانشاه واقع شده است.
خبرنگار: فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.