به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید احمدی در وزن 67- کیلوگرم، سامان حیدری در وزن 84+ کیلوگرم، بهنوش نجفی در وزن 68- کیلوگرم و محدثه آقایی در وزن 68+ کیلوگرم نمایندگان کاراته کرمانشاه در مسابقات لیگ جهانی خواهند بود.
سومین مرحله لیگ جهانی 'کاراته وان' در شرایطی طی روزهای 11 تا 13 فروردین ماه برگزار می شود که طبق اعلام سایت رسمی این رقابتها، تاکنون حدود 900 ورزشکار از 77 کشور برای این مسابقات ثبت نام کرده اند.
تیم ملی کاراته ایران نیز با ترکیبی کامل متشکل از 22 ورزشکار (12 ورزشکار آقا و 10 ورزشکار خانم) در رقابت های لیگ جهانی حضور پیدا می کند.
کاراته وان بعد از پیکارهای جهانی و قاره ای، جزو مهم ترین مسابقات ثبت شده در تقویم فدراسیون جهانی است که در کشورهای مختلف جهان برگزار می شود و حکم رقابتهای گزینشی المپیک 2020 توکیو را دارد.
در همین راستا سعید احمدی و سامان حیدری دو ملی پوش کرمانشاهی تیم ایران در آستانه اعزام به رقابت های لیگ جهانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از آمادگی خود سخن گفته و ابراز امیدواری کردند دست پر از این رقابت بازگردند.

** برای کسب مدال در لیگ جهانی به میدان می روم
سعید احمدی کاراته کا وزن 67- کیلوگرم کشورمان با بیان اینکه از آمادگی خوبی در آستانه آغاز رقابت های لیگ جهانی برخوردار است، گفت: خوشبختانه ماه هاست که بدون مشکل تمرینات خود را به صورت منظم پیگری و آماده حضور در این رویداد مهم جهانی هستم.
وی با بیان اینکه رقابت های لیگ جهانی به واسطه اهمیتی که دارد محل حضور برترین کاراته کاهای جهان است، گفت: حضور رقبای قدرتمند در این پیکارها باعث شده تا کسب مدال هم سخت باشد.
احمدی که سابقه قهرمانی جهان را دارد، ادامه داد: در رقابت های لیگ جهانی حریف آسان وجود ندارد اما با این حال کاراته کاهای ایتالیا، آذربایجان، آلمان، اسپانیا و ژاپن می توانند از بقیه حریفان سخت تر باشند.
ملی پوش وزن 67- کیلوگرم ایران گفت: کوچکترین غفلت مقابل رقبا می تواند تبعات سخت و سنگینی برای هر کدام از ورزشکاران به دنبال داشته باشد به همین دلیل باید به هر مسابقه به چشم یک فینال نگاه کرد.
وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم من و بقیه ملی پوشان ایران بتوانیم با شایستگی از اعتبار کاراته ایران دفاع و مدال های خوش رنگی برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.

** ناکامی دور قبلی لیگ جهانی را با کسب مدال جبران می کنم
سامان حیدری ملی پوش وزن 84+ کیلوگرم کشورمان نیز به ایرنا گفت: در دور دوم رقابت های لیگ جهانی که اواخر اسفند برگزار شد روی یک حادثه و بدشانسی از مسابقات کنار رفتم اما با توان و انگیزه بالا آماده ام که ناکامی دور قبل را با کسب مدال در مسابقات امارات جبران کنم.
وی گفت: خوشبختانه همه چیز برای کسب موفقیت تیم ملی فراهم است و تمامی ملی پوشان از انگیزه و آمادگی خوبی برخوردارند.
حیدری که در دور اول لیگ جهانی سال 2017 مدال برنز کسب کرد، ادامه داد: کاراته کاهای ژاپن، اسپانیا، مکزیک و آلمان مهمترین رقبای من در لیگ جهانی امارات محسوب می شوند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد بتواند دست پر از مسابقات لیگ جهانی بازگشته و صاحب مدال شود.
ملی پوشان کاراته ایران روز چهارشنبه (نهم فروردین) برای شرکت در مسابقات لیگ جهانی عازم دوبی امارات محل برگزاری رقابت ها خواهند شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.