به گزارش ایرنا، ماموستا ملا عبدالله غفوری روز دوشنبه در آیین تقدیر از مدرسه سازان و مدرسه یاران شهرستان روانسر که در مجتمع فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد، افزود: خیران مدرسه‎ ساز بازوان توانمندی برای آموزش و پرورش هستند و این عزیزان دارای ارزش و جایگاه والایی نزد خداوند تبارک و تعالی می باشند.
وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردمی در پیشرفت آموزش و پرورش، وجود خیران بزرگوار را در این زمینه نعمتی بزرگ برای جامعه برشمرد و اظهار داشت: تلاش در امر مدرسه سازی باعث رشد و پیشرفت روز افزون جامعه می شود.
امام جمعه روانسر تصریح کرد: رشد کمکهای خیران به آموزش و پرورش این شهرستان نشان از نوع دوستی و کمال طلبی مردم است.
وی اظهار داشت: مدرسه جایگاه علم و دانش و معرفت است و زمینه و بسترهای لازم برای تربیت دانش آموزان فراهم است که هم اولیا و هم مربیان باید در این راستا نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
معاون فرماندار روانسر نیز گفت: کمک‌ها و اقدام های خیران مدرسه ساز موجب توسعه زیرساخت های آموزش و پرورش است و باید حرکت همه جانبه‌ای انجام شود تا مدرسه ‌یاری در سطح جامعه جا بیافتد.
بساطعلی نوری افزود: مدرسه سازی و مدرسه یاری یک سرمایه جاودانه است که خیران می توانند با ساختن مدرسه زمینه ارتقای سطح علمی و تحصیل افراد بسیاری را فراهم سازند.
مدیر آموزش و پرورش روانسر هم گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون یک میلیارد و 300 میلیون ریال کمک ها و مشارکت های مردمی به مدارس روانسر اهدا شده است.
عثمان ویسی افزود: در این مدت 744 نفر از اولیا دانش آموزان و خیران مبلغ بیش از 500 هزار ریال به آموزش و پرورش کمک نقدی و غیرنقدی کردند.
وی تصریح کرد: زمین تمامی مدارس شهری و روستایی در شهرستان روانسر بصورت رایگان به آموزش و پرورش این شهرستان اهدا شده است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار:یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.