به گزارش ایرنا، اسداله رازانی روز دوشنبه در جلسه ای با یک هیات سرمایه گذار برای احداث یک شهرک دارویی در استان افزود: همه مدیران در استان ملزم به استقبال و ایجاد بسترهای لازم برای سرمایه گذاری هستند و تلاش شده تا مزیت های مختلفی برای این مهم در استان شکل بگیرد.
وی گفت: مجموعه مدیریتی استان در حد توان و تلاش امور مربوط به طرح های سرمایه گذاری را پیگیری می کند و نمونه این موضوع پیگیری مستمر برای حل مشکل چندین طرح سرمایه گذاری در استان بوده و افرادی که با جدیت به دنبال سرمایه گذاری هستند، مطمئن باشند که از سوی مدیریت ارشد استان حمایت و پشتیبانی خواهند شد.
رازانی با اشاره به اقدام های در حال انجام در استان برای کمک به روند توسعه گفت: اقدام های خوبی اکنون در زمینه تسریع در اجرای طرح راه آهن، راهها و دیگر موضوعات که می تواند برای جذب سرمایه گذاری مفید باشد، در استان در حال انجام است.
وی گفت: آنچه که واقعیت است و می تواند هم برای جذب سرمایه گذاری و هم کمک به افزایش سرمایه گذاری در استان موثر باشد به سرمایه گذاران گفته می شود و خوشبختانه هم اکنون مزیت های خوب و اثربخشی برای جذب سرمایه گذاری در استان شکل گرفته است.
در این جلسه روند اجرایی طرح شهرک دارویی که دارای چند مرحله اجرایی می باشد و قرار است در استان احداث شود، مورد بررسی قرار گرفت.
این طرح با مشارکت طرف داخلی و خارجی انجام می شود و برای اجرای مرحله اول آن اعتباری بالغ بر 113 میلیارد تومان هزینه خواهد شد و این شهرک دارویی دارای 40 تا 50 واحد مختلف دارویی خواهد بود.
8066 انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.