به گزارش ایرنا، کرم محمدی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی کنگاور اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تاکنون متکی به آرای مردم است و از این پس نیز اگر بخواهیم نظامی رو به رشد داشته باشیم باید شاهد حضور پرشور مردم در عرصه های مختلف باشیم.
وی افزود: انتخابات رساترین فریاد ملت ها و برخاسته از درون آنهاست و همه از یک وظیفه شرعی و دینی بعنوان حق انتخاب برخورداریم و باید از آن استفاده کنیم.
مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه تصریح کرد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید کردند و با توجه رهنمودهای ایشان انتخابات و حضور گسترده در این عرصه مهم امنیت ملی و ضریب امنیتی کشور را افزایش می دهد و خون تازه ای در رگ های نظام جریان پیدا می کند.
وی با اشاره به اینکه انتخابات امسال با توجه به اظهارنظرهای اخیر رییس جمهوری امریکا دارای حساسیت بالایی است، اظهار کرد: ترامپ قبل از راهپیمایی 22 بهمن اظهارنظرهای تندی علیه ایران می کرد ولی بعد از آن راهپیمایی باشکوه و عظیم سکوت اختیار کرده و این نتیجه حضور مردم انقلابی ایران در صحنه های مختلف است.
وی بیان کرد: انتخابات بستر مناسبی است که به جوانان جامعه امکان می دهد به صورت عملی و ملموس تمرین دموکراسی را تجربه کنند و دانش سیاسی خود را ارتقا دهند.
محمدی تاکید کرد: برگزاری انتخاباتی باشکوه و گسترده مستلزم همکاری و برنامه ریزی دقیق همه مسوولان و بسیج امکانات دستگاه های مختلف است.
وی در پایان یادآور شد: همه نامزدهای احتمالی در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا تخریب، تهمت و افترا علیه رقبا را کنار بگذارند و به جای آن توانمندی و برنامه های خود را برای مردم بازگو کنند.
در این جلسه سعید سعیدی مجد به عنوان بخشدار مرکزی کنگاور معرفی و از خدمات کامبیز امیری بخشدار قبلی تجلیل شد.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 85 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی محسوب می شود.
8066/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.