استاندار کرمانشاه اعلام کرد: فرمانداری ها، دهیاری ها و نیروهای ارتش، سپاه و بسیج در کرمانشاه به منظور مهار آتش سوزی در آماده باش قرار گرفته اند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به آماده باش این استان برای مهار آتش در زاگرس، گفت:از مردم تقاضا داریم که روشن کردن آتش در طبیعت اجتناب کنند.

به گزارش جماران، هوشنگ بازوند گفت: فرمانداری ها و دهیاری ها برنامه های خاص خود برای مهار آتش سوزی را تهیه کرده اند و هماهنگی های لازم نیز بین آنها ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه در صورت بروز آتش سوزی در مراتع و جنگل ها تمام ارگان ها پای کار خواهند آمد، عنوان کرد: نیروهای ارتش، سپاه و بسیج در کرمانشاه نیز به منظور مهار آتش سوزی در آماده باش قرار گرفته اند.

استاندار کرمانشاه توضیح داد: هماهنگی های لازم با سازمان های مردم نهاد نیز انجام شده است تا در صورت بروز مشکل از ظرفیت نیروهای مردمی نیز بهره گیری شود.

بازوند با بیان اینکه عمده دلیل بروز آتش سوزی های گسترده در مراتع و جنگل‌ها عوامل انسانی است، گفت: از مردم تقاضا داریم که روشن کردن آتش در طبیعت اجتناب کنند.  یک بی احتیاطی در طبیعت می توان خسارت های جبران ناپذیری را محیط زیست وارد کند و هزینه های بسیاری نیز برای کشور در بر خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.