سرهنگ برزو شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه بسیج کارمندان استان به طور جدی اقداماتی در راستای مقابله با این ویروس انجام دادند که از جمله آن می‌توان هماهنگی با سایر دستگاه‌های اداری جهت مقابله و نیز هماهنگی با بسیج جامعه پزشکی اشاره کرد.

وی افزود: همچنین در قالب جلسه ویدئو کنفرانس دستورالعمل‌های مقابله با کرونا به فرماندهان حوزه‌های کارمندی ابلاغ شد.

مسئول بسیج کارمندان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از اعزام گروه‌های جهادی ادارات استان به منظور ضدعفونی و گندزدایی ادارات، معابر شهری، نقاط حاشیه شهر و مناطق کمتر برخوردار خبر داد.

وی تصریح کرد: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به کارمندان نسبت به راه‌های انتقال و پیشگیری از ابتلاء به کرونا، لغو تمام همایش‌ها و جلساتی که نیازمند تجمع کارمندان ادارات است و نیز تعطیلی تمام مراکز فرهنگی و ورزشی و رفاهی از دیگر اقدامات انجام شده است.

سرهنگ شریفی با اشاره به تهیه ژل های بهداشتی، مواد ضدعفونی کننده و ماسک میان کارمندان ادارات بیان داشت: همچنین مکان‌های عمومی و ادارات توسط کارمندان و کارگران بسیجی ضدعفونی شدند.

این مسئول با بیان اینکه سیستم حضور و غیاب تصویری به جای سیستم انگشت نگاری در برخی ادارات راه اندازی شده، افزود: همچنین دستگاه تب سنج نیز در ادارات مستقر شده است.

مسئول بسیج کارمندان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه ورود و خروج کارمندان و مراجعان به ادارات کنترل می‌شود، تصریح کرد: ایستگاه‌های تب‌سنجی در مبادی ورودی شهر با همکاری بسیج و معاونت بهداشتی نصب شده است.

وی از ضدعفونی سطح شهر توسط پایگاه بسیج کارمندی شهرداری و تهیه و توزیع لباس مخصوص پزشکان و پرستاران و شیلدهای حفاظتی توسط حوزه هفت کارمندی خبر داد و بیان داشت: دو هزار بسته بهداشتی در حاشیه شهر و مناطق کم‌برخوردار توزیع شده است و مجموعاً دو هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی و حمایتی در سطح استان توزیع شد.

سرهنگ شریفی تصریح کرد: تورهای ایست بازرسی در مبادی ورودی و خروجی به منظور قطع زنجیره کرونا مستقر شده است.

این مسئول با اشاره به ضدعفونی بقاع متبرکه استان و تجهیز آنها به مواد ضدعفونی کننده توسط پایگاه بسیج اداره اوقاف استان خاطر نشان کرد: در راستای تجهیز نقاهتگاه‌های استان نیز اقداماتی انجام شده است.

وی گفت: از ظرفیت تمام دستگاه‌ها استفاده شده است همچنین مواد ضد عفونی مورد نیاز رده‌های بسیج در اختیار آنها قرارگرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1407751
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.