فریبرز کرمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: این آمار براساس ثبت تردد خودروهای شخصی توسط تردد شمارها در جاده های برون شهری استان به دست آمده است.
وی با بیان اینکه پس از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ترددهای برون شهری به صورت محسوس کاهش پیدا کرد و گفت: کاهش تردد های برون شهری در ایام نوروز بین ۵۰ تا ۸۰ درصد متغیر بود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به کاهش محسوس فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی اظهارداشت: اکنون کمتر از ۲۰ درصد است ظرفیت ناوگان حمل و نقل بین شهری استان کرمانشاه فعال است.
به گفته کرمی، تعداد سفرهای ناوگان برون شهری استان کرمانشاه از 200 سرویس به حدود 40 سرویس در روز رسیده است.
وی تاکید کرد: البته در زمینه حمل و نقل بار و کالا در استان هیچ مشکل و محدودیتی نداریم و مردم نگرانی از این موضوع نداشته باشند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای در بخش دیگری از صحبت های خود در رابطه با طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه، کلیه راه های فرعی و دسترسی های محلی به شهرها بسته است.
کرمی افزود: سایر دسترسی های اصلی با نیوجرسی، تابلو علائم، سرعتگیر و حضور راهداران محدود شده و ترددها به صورت کنترل شده انجام می شود. 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: افراد بومی و کارمندانی که دارای خودرو با پلاک غیربومی هستند با احراز هویت می توانند وارد شهر شوند. لازم به ذکر است که ترددهای برون شهری در این ایام با کاهش ۶۳ درصدی همراه بوده است. 
کرمی خاطرنشان کرد: راهداران در هیچ بازه زمانی تعطیلی ندارند و همواره یار و یاور تمامی دستگاه های خدمات رسان جاده ای بوده اند.​

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.