مسعود بهرام نژاد روز سه شنبه به ایرنا افزود: فروشگاه های زنجیره ای اقلام موردنیاز مردم را به صورت اینترنتی و بدون هزینه ارسال کنند و از مراجعات تا حدامکان کاسته شود.

وی اظهارداشت: بازارها و مراکز خرید اقلام غیرضروری براساس مصوبه ستاد ملی کرونا تا ١٥ فروردین تعطیل است.
سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا کرمانشاه با اعلام اینکه اقدامات بسیار سختگیرانه در ورودی شهرها به منظور انجام تست تب سنجی و غربالگری انجام می شود، گفت: نقاهتگاه هایی توسط ارتش و سپاه برای پذیرش بیماران احتمالی در روزهای آینده ایجاد شده است.

وی گفت: فعالیت دستگاه های اجرایی براساس دستورالعمل ابلاغی در هفته پایانی اسفند ماه سال گذشته است و حضور حداقلی کارکنان به منظور حفظ سلامت عمومی توصیه و تأکید می شود.

بهرام نژاد افزود: وضعیت کرمانشاه همچنان قرمز اعلام می شود و از امروز کنترل بیشتری برای جلوگیری از تردد مردم در اماکن عمومی انجام می شود؛ تقاضا داریم مشارکت مردم بیشتر شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا ساعت ۱۲ یکشنبه شب موارد مثبت کووید ۱۹ در این استان ۱۸۲ نفر بوده که هفت نفر در ۲۴ ساعت گذشته اضافه شده است.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد ۱۸۲ مورد مبتلای به ویروس کرونا در استان تاکنون ۱۷ نفر فوت کرده اند.

به گفته او، همچنین از ابتدای شروع اپیدمی کرونا در استان تاکنون ۹۰۴ نفر بستری شدند که از این تعداد ۷۸۶ نفر ترخیص و ۱۰۱ نیز در بیمارستانهای استان بستری هستند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.