کوروش محمودیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون طی هشت مرحله به مدت ۶ روز نقاط مختلف شهرگیلانغرب بااستفاده از ماشین آلات آتش نشانی با بیش از ۶۰ هزار لیتر محلول و مواد ضدعفونی، گندزدایی شده است.

وی اظهار داشت: علاوه بر این همچنین ضدعفونی سطح شهر سرمست و  شهرک های سراب، امام و تعداد ۱۱ روستا در دهستان دیره در این شهرستان نیز توسط ناحیه مقاومت بسیج و تمامی روستاهای بخش مرکزی و تعداد ۹ روستا در دهستان حیدریه نیز در ۲مرحله توسط بخشداری ها ضدعفونی شد.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: امروز نیز برنامه ضدعفونی تعداد ۱۴۹ دستگاه سواری تاکسی درون شهری توسط شهرداری گیلانغرب اجرا می شود.

محمودیان ضمن قدردانی از همکاری مردم از شهروندان و روستاییان خواست تا با رعایت نکات بهداشتی و توجه به توصیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا و کارشناسان بهداشت و درمان برای رعایت بهداشت بیش از پیش اهتمام لازم را برای ریشه کنی این بیماری به عمل آورند.  

طبق آخرین اعلام سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در کرمانشاه هم کنون ۷۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و آزمایش ۲۷ بیمار مثبت اعلام شده و سه نفر نیز فوت کرده است.

دکتر محمدابراهیم شکیبا عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۳۳۱ نفر بیمار مشکوک به کوئید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۲۵۴ نفر از آنان ترخیص شده اند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.