ماموستا ملامحمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد امام شافعی به فرارسیدن روزهای انتخابات نیز اشاره کرد و افزود: حال که فرصت تبلیغات فرا رسیده نامزدها لازم است از وعده و وعید بیهوده خودداری کرده و با شناخت جایگاه نماینده و قانونگذاری شان خود را حفظ کرده و به روش های ناصحیح و تبلیغات دور از واقع و یا تخریب دیگران برای کسب آرا دست نزنند.
 خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه همچنین به شیوع بیماری های تنفسی مانند کرونا اشاره کرد و گفت: رعایت موازین بهداشتی تاثیر فراوانی در سلامت افراد جامعه دارد و باتوجه به این ضرورت دست دادن و روبوسی عامل مهمی در انتقال بیماری است که باید از آن پرهیز کرد.
ماموستا محمدی همچنین طرح ظالمانه معامله قرن را محکوم کرد و گفت: بیت المقدس قبله اول مسلمانان است و قابل فروش و معامله نیست و جهان اسلام باید در مقابل این توطئه بیاستند.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه های خود به ذکر صفات مومنان از دیدگاه قرآن پرداخت و گفت: از جمله خصوصیات مومنان در بُعد رفتارها و ویژگی های فردی می توان به خشوع در نماز، دوری از گفتار و عمل بیهوده، پاکدامنی، دوری از بدگمانی و بدگویی، حلم و بردباری و توحید خالصانه اشاره کرد که در قرآن به آنها اشاره اشاره شده و به عنوان صفات مومن برشمرده شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.