کرم محمدی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در مجموع برای اجرای این طرح ها ۳۶ میلیارد تومان اعتبار ملی و استانی هزینه شده است.

وی اظهار داشت: در مجموع ۶۲ میلیارد تومان تسهیلات با نرخ چهار درصد برای سه هزار و ۵۰۰ طرح اشتغالزا اختصاص یافته که زمینه اشتغال یک هزار و ۳۰۰ تن را فراهم می کند.

فرماندار دالاهو گفت: همچنین ۲۱۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت و ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به زلزله زدگان این شهرستان برای ساخت واحدهای تخریبی و آسیب دیده از زلزله آبان سال ۹۶ اختصاص یافته است.

محمدی ادامه داد: هم اکنون ۱۰۰ طرح عمرانی در این شهرستان نیز از جمله احداث بیمارستان کرند، گاز رسانی به ۵۶ روستای هرستان دالاهو شهر ریجاب، بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب شهر ریجاب در دست اقدام است که سال آینده به بهره برداری می رسند.

فرماندار دالاهو با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: این راهپیمایی به طور قطع با حضور گسترده مردم ایران اسلامی بار دیگر حمایت ملت را از آرمان های والای امام و رهبری و نظام اسلامی به جهانیان ثابت خواهد کرد و خاری در چشم دشمنان این نظام است.

وی با اشاره به رویداد مهم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند امسال اضافه کرد: حضور میلیونی مردم برگ زرین دیگری به کتاب افتخارات انقلاب خواهد افزود.   
دالاهو در غرب کرمانشاه بیش از ۴۵ هزار تن جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.