بهمن نریمانی روز چهارشنبه در جلسه رسیدگی به مشکلات قضایی مردم شهرستان صحنه به انتقام ملت ایران از عوامل شهادت شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران مجری رفراندوم مردمی انتقام با دستور ولایت فقیه بود که آغاز این انتقام امروز عملی شد و به حول و قوه الهی ادامه دارد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به ملاقات‌های عمومی که توسط دادگستری استان کرمانشاه برگزار می شود یادآور شد در طول هفته ۲ روز به صورت رسمی در استان و شهرستان‌ها با مردم برای رفع مشکلات آنها ملاقات داریم که امیدواریم بتوانیم به مردم خدمتی ارایه کنیم.

وی به همکاران قضایی توصیه کرد از ظرفیت بزرگان و مردم برای توصیه و توسعه صلح و سازش استفاده کنند و مشکلات توسط خود مردم حل شود.

معاون رییس کل دادگستری و رییس دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: اعتقاد ما این است که اختلافات خارج از دادگستری برطرف شود چرا که صرفه‌جویی در وقت و از بین رفتن کدورت و کینه‌ها از فواید این طرح است.

نریمانی تصریح کرد: به مجموعه دستگاه قضایی استان نیز تاکید شده که اختلافات مردم را به صلح و سازش منتهی کنند.

وی اضافه کرد: براساس سیاست‌های قوه قضاییه همه مدیران و مسوولان قضایی باید در دسترس مردم باشند و هیچ فاصله‌ای نباید میان مردم و مسوولان باشد.

در این جلسه با تشکر از خدمات «یعقوب رستمی» دادستان قبلی صحنه، «علی شاماری» به عنوان دادستان جدید این شهرستان منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.