ماموستا ملا قادر قادری سه‌شنبه شب در مراسم بزرگداشت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم انقلابی شهر پاوه در مسجد شهدای این شهر با بیان اینکه امروز عصر فتنه‌های عدیده علیه اسلام و انقلاب است، افزود: هجمه تند دشمنان اسلام و انقلاب و ایران را در هیچ زمانی به اندازه این ایام مشاهده نکرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه بزرگان ما گفته‌اند که راه مقابله با هر فتنه‌ای، بصیرت و درمان هر هجمه ای، بیداری است، گفت: جامعه اسلامی امروز گرفتار هیاهوی دشمنان از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی است و راه اصلی در مقابل آنان بیداری است.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در ادامه گفت: انسان‌های جهادی و مؤمن ۲ دسته‌اند که یک دسته دوست دارند زودتر به درجه شهادت برسند و دسته دیگر می‌مانند و مسیر راه دسته اول را پیگیری می‌کنند و ادامه می‌دهند.

ماموستا قادری افزود: حضرت علی (ع) در زمانی که به دست مشرکان به شهادت رسیدند فرمودند به فیض رسیدم قسم به صاحب کعبه؛ باورم این است که شهید حاج قاسم هم این لفظ را تکرار کرده است.

امام جمعه پاوه در ادامه تصریح کرد: خداوند شهادت را نصیب کسانی می‌کند که آنها را دوست دارد و دوستان خداوند هم آرزوی پوشیدن ردای شهادت را دارند.

ماموستا قادری با بیان اینکه حاج قاسم از کسانی بود که جان خودش را برای اسلام و انقلاب داد، گفت: دشمن از اینکه حاج قاسم ضدصهیونیسم و داعش و معمار سیاسی در خاورمیانه بود هراس داشت و او را به شهادت رساند.

وی با اشاره به ابراز ناراحتی مردم افغانستان، فلسطین، لبنان، یمن و سایر کشورها از شیعه و سنی در سوگ شهادت این سردار رشید اسلام بیان داشت: اینها نشانه اثرگذاری این شهید بزرگوار است.

ماموستا قادری افزود: حاج قاسم رفت، اما به حقیقت در زمان حیاتش خاورمیانه را و با خونش دنیا را متوجه ایران کرد، امروز برای دومین بار است که این خروش مردمی را در تشییع جنازه وی پس از بنیان گذار جمهوری اسلامی می‌بینیم.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

براساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.