سردار "علی اکبر جاویدان" روز سه شنبه در دیدار مردمی خود که در مسجد امیرالمونین (ع) بلوار طاق بستان برگزار شد، اظهار داشت: پلیس خود را خدمتگذار مردم می‌داند و در این راستا از همه توان و امکانات خود برای خدمت‌رسانی مطلوب به آنها استفاده می‌کند.

وی افزود: ایجاد امنیت پایدار در جامعه و برخورد قاطعانه با مجرمان و اراذل و اوباش از مهمترین مطالبات مردمی به شمار می‌رود که پلیس همواره به دنبال تحقق آن بوده است.

سردار جاویدان همچنین با اشاره به اتفاقات اخیر و ایجاد برخی ناآرامی‌ها در سطح استان گفت: برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش و اغتشاشاگران خواست عموم مردم بود و پلیس خود را موظف دید تا به این مطالبه پاسخ دهد.

رئیس پلیس کرمانشاه با بیان اینکه سربازان ولایت در نیروی انتظامی هدفی جز ایجاد امنیت در جامعه و جلب رضایت خداوند متعال و اقشار مختلف مردم ندارند، گفت: سختی‌های این راه هرگز از انگیزه و توان نیروهای خدوم انتظامی نمی‌کاهد.

وی تصریح کرد: در این دیار شهیدپرور جایی برای اراذل و اوباش و افراد مجرم نیست و همه آنها به خوبی می دانند دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار می‌شوند.

سردار جاویدان گفت: خوشبختانه امروز جرائم خشن در کرمانشاه کنترل شده و معدود اتفاقاتی از این دست نیز در سریعترین زمان ممکن کشف و متخلفان به سزای عملشان می‌رسند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان گفت: تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات مردم همواره در دستور کار فرماندهان ناجا بوده و این موضوع در استان کرمانشاه نیز با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.