«افشین کریمی» روز شنبه در نشست کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: از مدت ها قبل و براساس برنامه زمان بندی شده وزارت کشور، کار برنامه ریزی برای برگزاری مناسب این رویداد مهم در قالب ستاد انتخابات استان و کمیته های زیرمجموعه، با جدیت تمام آغاز شده است.
وی ادامه داد: پیش‌بینی‌ها و برآوردهای لازم پیرامون اعتبارات و امکانات سخت افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز برای برگزاری انتخابات از مدت‌ها قبل در کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان آغاز شده و همچنان در حال انجام است.
معاون استاندار کرمانشاه در ادامه به تشریح وضعیت اقتصادی کشور و تنگناهای موجود پرداخت و گفت: تحریم های گسترده و ظالمانه آمریکا مشکلاتی را برای اقتصاد کشور ایجاد کرده است ولی بی گمان با یک مدیریت خلاق و هوشمندانه می‌توان از این تنگناها عبور کرد و این تحریم‌های اقتصادی را به فرصتی برای توسعه کشور در ابعاد مختلف تبدیل کرد.
کریمی عنوان کرد: مدیران دستگاه های مختلف باید باخلاقیت و اتخاذ تدابیر هوشمندانه از منابع موجود به بهترین شکل ممکن برای برگزاری یک انتخابات شکوهمند و با حضور حداکثری مردم بهره بگیرند.
وی افزود: ادارات، سازمان ها و فرمانداری ها و بخشداریهای استان از امکانات و تجهیزاتی برخوردارند که از مجموع آن ها در انتخابات آینده به بهترین شکل استفاده خواهیم کرد و کمبودهای احتمالی در شهرستان ها نیز از طریق مرکز استان تامین خواهد شد.

فرمانداری های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، کنگاور، قصرشیرین، پاوه و سنقروکلیایی که به عنوان مرکزیت حوزه های انتخابی استان انتخاب شده اند کار نام نویسی از نامزدهای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند.
در حوزه انتخابیه کرمانشاه سه نماینده، در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو یک نماینده، در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده، در حوزه انتخابیه کنگاور، هرسین و صحنه یک نماینده و در حوزه سنقروکلیایی نیز یک نماینده راهی صحن مجلس شورای اسلامی خواهند شد.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۳ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است و هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.