سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل در سال ۵۸ افزود: دشمن همواره از وحدت و اتحاد ملت ایران ترس و هراس دارد و و همین عامل شکست آن ها و خنثی کردن توطئه هایشان در طول چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی بوده است.

وی اظهار داشت: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی همواره درصددند تا باایجاد توطئه به این نظام الهی ضربه بزنند از این رو همه باید مراقب بوده و با دشمن شناسی بتوانیم حافظ و مدافع آرامان های والای انقلاب باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین در بخش دیگری با اشاره به اینکه بسیجیان سرافرازان دیروز و افتخار آفرینان امروز هستند، اضافه کرد: امروز پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج هست و این لشکر مخلص زمانی که نیاز بود با فرمان امام راهی جبهه های جنگ شد و در کنار دیگر نیروهای مسلح اجازه نداد تا وجبی از خاک کشور به تصرف دشمن درآید.

سرهنگ پاسدار حسنی عنوان داشت: امروز همه ما وظیفه داریم تا با تلاش کشور را به سمت پیشرفت سوق دهیم و باعث یاس و ناامیدی بیش از پیش دشمنان زبون انقلاب اسلامی باشیم.

                                                                                

یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس نیز در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: بسیج از ابتدای انقلاب تا الان توانسته به تکلیف انقلابی و دینی خود به نحو احسن عمل کند.
سرهنگ پاسدار سین احمدی افزود: بسیج نیروی قدرتمند الهی است و هر جا طاغوت و ظلم باشد مانند صاعقه برآن ها فرود می آید و آن ها را نابودمی کند.
وی اظهار داشت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا که ماهیت خود را در خطر دید به شیوه های گوناگون به جنگ انقلاب آمده است.
او ادامه داد: بسیج برکات زیادی برای انقلاب و حتی ملت های دیگر جهان داشته است.
این رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمن می داند بسیج قله های پیشرفت و دانش را طی می کند از این رو سعی دارد آن را متوقف کند و این خوابی است که هرگز تعبیر نمی شود.

در این آیین جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی ، بسیجیان،پیشکسوتان ، خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران ، فرماندار و  مسئولان ادارات شهرستان قصرشیرین حضور داشتند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.