به گزارش ایرنا، سعدی مصطفی زاده روز چهارشنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان روانسر افزود: عقلانیت، وحدت و بصیرت و روشنگری لازمه اجرای هرچه بهتر امر به معروف و نهی از منکر در عصر حاضر است.

وی با بیان اینکه امر به معرف و نهی از منکر بزرگترین رسالت پیامبران بوده و مردم را به اجرای این فریضه الهی دعوت کرده اند، تصریح کرد: در هر جامعه ای نقش آن کمرنگ باشد، شاهد انحطاط اخلاقی و نابسامانی بوده ایم.

فرماندار روانسر ادامه داد: امر به معروف و نهی ازمنکر یکی از واجبات است و این موضوع باید نهادینه شود تا به فرهنگ عامه مردم تبدیل شود.

مصطفی زاده اظهار کرد: ضرورت دارد همه ادارات برای نهادینه شدن این فرهنگ والای اسلامی تلاش و احساس مسئولیت کنند و اجرای آن فقط وظیفه چند اداره خاص نیست.

وی گفت: استکبار جهانی به این نتیجه رسیده که یارای مقابله نظامی با ملت ایران ندارد و از حربه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی وارد میدان شده اند.

فرماندار روانسر اظهار کرد: اجرای فعالیت های فرهنگی اثربخش در منطقه اورامانات و به ویژه شهرستان روانسر بسیار ضروری است که نیاز دارد از سوی نهادهای متولی برنامه ریزی های لازم صورت بگیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسر نیز گفت: توجه و ترویج این فریضه الهی از نیازهای مهم جامعه است و ارتقا فرهنگ حسنه امر به معروف و نهی از منکر راهی برای مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمنان در جنگ نرم و کاهش آسیب های اجتماعی است. 

سرهنگ محمدرضا الفتی افزود: در شرایطی که دشمن تمام ابزار و امکانات خود را علیه انقلاب اسلامی و ارزش های دینی به کار گرفته است باید در عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر با جدیت بیشتری اقدام کرد. 

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

۸۰۶۶/۷۴۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.