به گزارش خبرنگار ایرنا، رستگار یوسفی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه جوانرود افزود: در اهمیت کار خبری همین بس که رسانه‌ها می‌توانند یاریگر فعالیت دستگاه‌های اجرایی باشند و مدیران و مسئولان را در خدمت‌رسانی به مردم حمایت کنند.

وی اظهار داشت: اطلاع‌رسانی یکی از رسالت‌های اصلی دستگاه‌های اجرایی است که بدون حمایت و کمک رسانه‌ها عملا ممکن نیست.

فرماندار جوانرود بیان حقیقت و اخلاق مداری را از رسالت های مهم خبرنگاران عنوان کرد و افزود: خبرنگاران قداست قلم را با انصاف در اطلاع رسانی حفظ کنند.

وی یادآورشد : فرهنگ سازی، امربه معروف و نهی از منکر، صداقت، در نظر گرفتن مصلحت جامعه و ایجاد امیدآفرینی از رسالت دیگر خبرنگاران است که باید مدنظر قرار گیرد.

فرماندار جوانرود به جنگ نابرابر دشمن به ویژه جنگ اقتصادی و رسانه ای اشاره و تاکید کرد: رسانه های ما باید برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمن آماده باشند.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز گفت: با فضای رسانه و جزئیات کار خبری آشنا هستم و مشکلات امروز خبرنگاران را درک می‌کنم اگر جایی احساس کنم که بایستی کاری انجام شود، حتما دنبال می‌کنیم. 

سرهنگ ابوذر انوری به تهدیدهای فضای مجازی اشاره کرد و افزود: تبدیل تهدیدهای فضای مجازی به فرصت، در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان و خنثی سازی توطئه ها دشمنان ضروری است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
۷۴۵۳/۸۰۶۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.