به گزارش خبرنگار ایرنا، سومین جشنواره سراسری مالک اشتر، به منظور معرفی رده ها، حوزه و پایگاه های برتر، معرفی الگوی سازمانی برای حرکت جهادی و انقلابی سایر رده ها، ایجاد وحدت رویه و نظام مند کردن روز دوشنبه با حضور امام جمعه و  فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان و جمعی از مسئولان در حسینیه شهید دکامی زاده ناحیه سپاه بسیج برگزار شد.

امام جمعه قصرشیرین در این جشنواره با تبریک سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و روز ملی کرمانشاه و تقدیر از رشادت ها و جانفشانی های شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم گفت: سپاه و بسیج خط قرمز نظام جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام علی ملکی افزود: هنوز هم در بین جوانان و نوجوانان ملت غیور و دلاور ایران اسلامی، رشادت، ایثار و شهادت طلبی و روحیه مقابله با کفر وجو د دارد و با همین روحیه است که جوانان ما با تاسی از فرمان ولی امر مسلمانان جهان عازم دفاع از حرمین شریفین و مقابله کافران ملحد می شوند.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت ارزشمند مالک اشتر، ایشان را مصداق بارز سرباز واقعی ولایت و همچنین یکی از رجال قدرتمند و سیاسی و سرشناس و ولایتمدار معرفی کرد.

امام جمعه قصرشیرین گفت: شخصیت مالک اشتر می تواند الگویی برای همه سربازان ولایت باشد که پا در رکاب ولایت برای دفاع از دین و کیان اسلامی فداکاری می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین نیز گفت: هدف از برگزاری جشنواره مالک اشتر وحدت رویه در برگزاری آن از طریق فرآیند ارزیابی، سنجش عملکرد سازمانی، معرفی کلیه سازمان های برای حرکت های جهادی انقلابی، ارتقای سطح آگهی و ارزیابی سنجش سازمانی، تقویت فرهنگ پاسداری است.

سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی افزود: این طرح در راستای ایجاد انگیزه بهتر و تلاش بیشتر در بین پاسداران اجرا شده است.

در پایان ۲۷ تن از برترین ها با اهدای هدایا و لوح سپاس تجلیل شدند.

 قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.