استاندار کرمانشاه گفت: تحریم های 40 ساله آمریکا علیه ایران باعث شده روز به روز بر اقتدار کشورمان افزوده شود.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، هوشنگ بازوند، عصر امروز(5 مرداد) در نشست شورای اداری استان با اشاره به تحریم های ظالمانه 40 ساله علیه کشورمان، گفت: این تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده ایم و توانسته ایم روی پای خودمان بایستیم.
وی همچنین از تریبون نماز جمعه بعنوان سدی محکم در مقابل هجمه های دشمنان یاد کرد و گفت: این تریبون نقش مهمی در خنثی کردن توطه های 40 ساله دشمنان داشته است.
بازوند افزود: در دوران دفاع مقدس خطبه های رهبر معظم انقلاب و آیت الله هاشمی از سنگر نماز جمعه نقش مهمی در اتحاد و انسجام مردم داشت و می توان گفت از عوامل مهمی بود که باعث مردمی شدن دفاع مقدس شد.
وی گفت: اکنون نیز که در آغاز گام دوم انقلاب هستیم باید از این ظرفیت عظیم نماز جمعه جهت تبیین و عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب بهره بگیریم تا مسیر پیشرفت نظام با سرعت بیشتری طی شود.
استاندار کرمانشاه همچنین با گرامیداشت یاد ائمه جمعه پیشین کرمانشاه و تقدیر از آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، گفت: ایشان محور وحدت و انسجام در استان هستند.
بازوند در بخش دیگری از سخنانش توصیه هایی به مدیران استان داشت و بر نظارت جدی بر پروژه های عمرانی تاکید کرد.
وی با تاکید بر لزوم واگذاری پروژه های عمرانی نیمه کاره به بخش خصوصی، گفت:  در این شرایط سخت اقتصادی باید بخش خصوصی را به صحنه بیاوریم.
بازوند همچنین اقتصادمقاومتی را نسخه شفابخش اقتصاد کشور دانست و از مدیران خواست در بودجه 98 توجه به پروژه های اقتصاد مقاومتی را در اولویت قرار دهند.
وی بر تکریم ارباب رجوع و فعال کردن میز خدمت در ادارات نیز تاکید کرد.
استاندار کرمانشاه همچین با بیان اینکه اعتبارت عمرانی استانی سال 98 استان 710 میلیارد تومان است، بر تسریع در مبادله موافقتنامه ها تاکید کرد.
وی افزود: همچنین اعتباراتی برای جبران زیرساختهای خسارت دیده از زلزله و خسارت سیل ابلاغ شده که باید سریعا جذب شود.
بازوند همچنین با اشاره به نزدیک شدن سالروز ورود آزادگان به کشور، از مدیران دستگاه ها خواست در برنامه تکریم آزادگان مشارکت داشته باشند.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.