رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف بیش از 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان در سه ماهه ابتدای امسال خبر داد.

سرهنگ علیرضا دلیری در گفت و گو با خبرنگار سرویس «اجتماعی» ایسنا منطقه کرمانشاه با اشاره به افزایش 48 درصدی کشفیات مواد مخدر در سه ماهه ابتدای امسال، گفت: همانند روال سالهای گذشته عمده ماده مخدر اکتشافی در استان همچنان تریاک است.

وی افزود: شیشه و هشیش در رتبه‌های بعدی کشف مواد مخدر قرار دارند و در سه ماهه امسال بیش از 13 کیلوگرم شیشه در استان کشف شده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از انهدام 9 باند تهیه و توزیع مواد مخدر طی این مدت خبر داد وافزود: طی این مدت همچنین 2121 نفر در حوزه مواد مخدر دستگیر شدند که از این تعداد 1022 نفر معتاد متجاهر و 1098 نفر خرده فروش و قاچاقچی عمده مواد مخدر بودند.

دلیری در ادامه از انجام 549 طرح پاکسازی در مناطق مختلف استان در این مدت خبر داد وافزود: این تعداد طرح نسبت به سال قبل 23 درصد رشد داشته و عمده محل اجرای طرح های پاکسازی نیز در حاشیه شهرها و بویژه حاشیه شهر کرمانشاه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین معضل اعتیاد استان مربوط به شهر کرمانشاه و به ویژه شهرک های حاشیه شهر است.

به گفته رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در سه ماهه ابتدای امسال 28 واحد مسکونی و صنفی نیز در بحث توزیع مواد مخدر پلمب شده اند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.