رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف و باران در اکثر محور‌های استان، از رانندگان خواست با احتیاط کامل رانندگی کرده و از سرعت و سبقت‌های غیرمجاز پرهیز کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد حیدری گفت: بارش‌ها که از ساعات اولیه بامداد امروز به شکل باران و برف در بیشتر نقاط استان آغاز شده همچنان در اکثر محور‌های برون شهری ادامه دارد.

وی افزود: شدت بارش باران و برف در جاده‌های استان به گونه‌ای است که می‌توان گفت تمامی محور‌های کرمانشاه لغزنده بوده و در نقاط سردسیر تردد با زنجیر چرخ انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان گفت: بر اساس گزارش همکاران تردد در محور‌های اورامانات و دالاهو به اسلام آبادغرب ، گردنه عین الکش به سمت کمربندی شرقی کرمانشاه و همچنین بیستون به سنقروکلیایی به علت بارش سنگین برف با کندی مواجه است.

سرهنگ حیدری افزود: رانندگانی که قصد مسافرت دارند حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و از سالم بودن سیستم ایمنی و ترمز و لاستیک خودروی خود اطمینان کامل داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ۶۵ تیم پلیس در جاده‌های استان برای کمک به رانندگان و همچنین برخورد با افراد متخلف حین رانندگی حضور دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.