به گزارش ایرنا؛ آیت الله مصطفی علما روز پنجشنبه در نشست ستاد برگزاری هشتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه سراسر کشور اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) 2 یادگار نفیس و گرانبها را برای امت اسلامی به یادگار گذاشتند که قرآن و عترت می باشد و تا زمانی که این 2 را در زندگی خود داشته باشیم گمراهی و تباهی وجود ندارد و به همین دلیل است که چنین سرمایه ای بی همتاست.
وی در ادامه از همه مسئولان و نهادهای مربوط با برگزاری این مسابقه درخواست کرد که نهایت تلاش و حمایت خود را برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقه کشوری بکار بگیرند.
مدیرکل قرآن و حدیث حوزه های علمیه کشور نیز در این جلسه اظهار داشت: از دهم تا دوازدهم بهمن ماه مرحله مقدماتی مسابقات قرآن و حدیث حوزه های علمیه در سراسر کشور برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی رضوی افزود: این مسابقات در 9 رشته قرآنی و حدیث برگزار شد و مرحله نیمه نهایی آن نیز هفته آینده در قم انجام خواهد شد و مرحله نهایی این مسابقات نیز در روزهای 23 و 24 اسفند ماه در کرمانشاه برگزار می شود.
وی گفت: در مرحله مقدماتی این مسابقات 1600 طلبه از سراسر کشور اعم از شیعه و سنی حضور یافتند و مرحله نیمه نهایی و نهایی نیز با حضور برگزیدگان شیعه و سنی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.