روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از معصومه خان احمدی اعلام کرد: این طرح که از برنامه های ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای توانمند سازی دانشجویان است توسط پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف از اول اسفند به مدت 2 هفته در پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزارمی شود.
وی تصریح کرد: طرح توانا مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی کاربردی است که در راستای ارتقای توانمندی‌های کارآفرینانه دانشجویان و آشنایی با فضای کسب ‌و ‌کار و ملزومات آن طراحی شده است.
وی ادامه داد: این بسته آموزشی شامل 6 عنوان دوره آموزشی در قالب 50 ساعت آموزش برای هر نفر است و در آن مباحثی همچون ایجاد انگیزه برای کارآفرینی مدل کسب‌ و ‌کار، نوشتن طرح کسب و کار، روش های بازاریابی، اصول و فنون مذاکره، پایش محیط کسب ‌و ‌کار و چالش‌ های آن در ایران و روش‌های تأمین‌ مالی به شرکت‌ کنندگان ارائه می‌شود.
خان احمدی افزود: بسته آموزشی توانا با توجه به محتوا بسیار خوب و اساتید مجربی که برای آن انتخاب شده اند می تواند نقش مهمی در ارتقا توانمندی های دانشجویان استان در راه اندازی و مدیریت کسب و کارهای نوآورانه ایفا نماید.
سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه این دوره ویژه دانشجویان سال آخر کارشناسی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) و دانش آموختگان دانشگاه های کرمانشاه است، گفت: امیدواریم با محتوای آموزشی در این دوره که شامل ایجاد انگیزه برای کارآفرینی و پرورش ایده، تهیه مدل کسب و کار، نوشتن طرح کسب وکار و امکان سنجی مالی اقتصادی طرح ها، بازار یابی و فروش، ارتقا توانمندی های شخصی و کار تیمی و ارتباطات و اصول مذاکره است دانشجویان دانش چگونگی راه اندازی و مدیریت کسب و کارهای نوآورانه را فرا بگیرند.
سهمیه استان کرمانشاه در این دوره آموزشی 70 نفر است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.