به گزارش ایرنا ، بهرام سلیمانی روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه معاون فرمانداری دالاهو و بخشدار گهواره افزود: امیدواریم با توجه به چنین روحیه همدلانه ای شاهد توسعه در تمامی ابعاد آن بالاخص توسعه و امنیت پایدار در منطقه باشیم.
وی اظهار داشت: توسعه پایدار در بستر آرامش شکل می گیرد و آرامش محصول هم افزایی و همزیستی مسالمت آمیز توام با درک میان اقشار مختلف است.
سلیمانی اضافه کرد: امروز نیازمند وحدت و انسجام داخلی هستیم ؛ بنابر این ضرورت دارد اعتماد ، امید و نشاط را در جامعه تقویت کنیم و تمام تلاش ما بایستی در راستای خدمت به مردم و امیدوار ساختن آنان به نظام برآمده از خون هزاران شهید باشد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه اظهار داشت: ما وظیفه داریم با ارائه خدمات مفید به این مردم که در زمره وفادارترین ها به نظام و ایران هستند دین خود را ادا کنیم.
وی اضافه کرد: البته دالاهو از جمله مناطق مهم غرب استان به شمار می رود که طی سال های اخیر توانسته است رشد خوبی در بسیاری از شاخص های توسعه در استان داشته باشد و بالاخص در برخی سرمایه گذاری های زیربنایی نظیر ساخت سد و ... این شهرستان از جمله مناطق پیشرو و دارای ظرفیت در استان بوده است.
سلیمانی گفت: سدهای آزادی و زمکان به عنوان پروژه های مهم آبرسانی در استان، گام مهمی در راستای توسعه کشاورزی و باغداری در سطح شهرستان دلاهو و حتی کل مناطق غرب استان بوده است و امیدواریم شاهد رشد بیش از پیش کشاورزی در منطقه باشیم.
وی همچنین افزود: دالاهو به لحاظ آب و هوا و ویژگی های طبیعی و سایر مشخصه های خاص این منطقه، از پتانسیل بالایی برای جلب گردشگر برخوردار است که امیدواریم با برنامه ریزی مناسب، بتوان از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود و رویکرد توسعه پایدار در این منطقه که ضمن حفظ ویژگیهای بومی و اجتماعی و همچنین استعدادهای طبیعی، بالاترین بهره برداری برای رسیدن به پیشرفت و بهبود شرایط زندگی صورت گیرد، به خوبی به اجرا درآید
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: یکی از مهمترین جنبه های شاخص دالاهو، حضور گروه های مذهبی، زبانی و قومی مختلف در شهرستان اعم از اهل حق، شیعه و اهل سنت و بالاخص همزیستی مسالمت آنان با یکدیگر در طول تاریخ بوده است که می تواند این شهرستان را به عنوان الگوی موفقی از همزیستی توام با احترام برای بسیاری از مناطق دارای تکثر جمعیتی معرفی نماید. این موضوع نشان از غنای فرهنگی، تاریخی و فکری مردم دالاهو بوده است.
وی در ادامه گفت: مشارکت بیش از 88 درصدی مردم دالاهو در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 از جمله مسائل قابل توجه در شهرستان می باشد و بالاخص آنکه میزان آراء دکتر روحانی بیش از 87 درصد بود که بالاترین درصد رأی ایشان در کل استان به شمار می رود و این نشان از همراهی و همدلی مردم دالاهو با سیاست های اجرا شده از سوی دولت تدبیر و امید می باشد و امیدواریم طی مدت زمان باقیمانده تا پایان دولت دوازدهم نیز کماکان شاهد این رضایت و اعتماد متقابل میان مجموعه دولت و مردم شهرستان باشیم و بتوانیم از سرمایه اجتماعی بسیار مهمی که در سطح این منطقه وجود دارد، حراست نماییم.
در این مراسم حسن امامی به عنوان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری دالاهو معرفی و از خدمات بهروز محمدی تقدیر به عمل آمد.
همچنین علیمیرزا سلیمی (با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی) از نیروهای بومی دالاهو به عنوان بخشدار گهواره معرفی و از خدمات علی پروین تقدیر به عمل آمد.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.