به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، هفته پایانی رقابت های نیم فصل فردا (جمعه) با انجام مسابقات حساسی دنبال می شود که در یکی از آن ها تیم زاگرس اسلام آبادغرب نماینده هندبال استان در خانه خود پذیرای تیم قدیمی و پرمهره ذوب آهن اصفهان خواهد بود.
نماینده هندبال کرمانشاه که امسال برای اولین بار موفق شد به مسابقات لیگ برتر صعود کند از همان ابتدا خود را به عنوان یک مدعی مطرح و توانست به جز دیدار مقابل سپاهان که به تساوی در زمین حریف رسید در سایر دیدارها پیروز از میدان خارج شود.
فراز بام دهدشت، نیروی زمینی کازرون، صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، هیات نجف آباد و سربداران سبزوار تیم هایی هستند که مقابل زاگرس نشینان اسلام آبادغرب نتیجه را واگذار کردند.
امروز تیم زاگرس هم امتیاز با تیم پرقدرت سپاهان و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر رده دوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده و در مسابقات فردا منتظر از دست دادن امتیاز از سوی سپاهانی هاست تا خود با برتری برابر دیگر نماینده اصفهان مقتدرانه عنوان قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص دهد.
بدون شک کسب این عنوان افتخار بزرگی برای ورزش استان محسوب می شود و همه علاقه مندان به ورزش در استان کرمانشاه آرزوی رخ دادن این اتفاق را دارند.

** آماده شکست دادن تیم ذوب آهن و قهرمانی نیم فصل هستیم
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب با بیان اینکه بازیکنان این تیم هم اکنون از وضعیت آمادگی خوبی برخوردارند، گفت: آماده شکست دادن ذوب آهن هستیم تا در صورتی که تیم سپاهان مقابل حریف کازرونی امتیاز از دست بدهد جشن قهرمانی نیم فصل را مقابل چشمان هواداران خود برگزار کنیم.
سجاد اعظم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازیکنان تیم زاگرس در یک هفته اخیر تمرینات خوب و بانشاطی را پشت سرگذاشته و خوشبختانه از روحیه خوبی برای مسابقه فردا مقابل ذوب آهن برخوردارند.
وی با بیان اینکه تیم زاگرس برای مسابقه آخر نیم فصل مصدوم یا محرومی ندارد، افزود: در دیدار برابر ذوب آهن با همه توان به میدان می رویم و امیدوارم با حمایت و تشویق تماشاگران پرشور خود بتوانیم به یک پیروزی قاطعانه دست یابیم.
اعظم در ادامه از ذوب آهن اصفهان به عنوان یکی از تیم های خوب لیگ برتر یاد کرد و گفت: ذوبی ها هم بازیکنان خوبی دارند و هم 2 مربی که سابقه مربیگری در تیم ملی را داشته اند در اختیار دارند و به طور قطع پیروزی مقابل آن ها که در 2 مسابقه قبلی نیز موفق بوده اند، کار سختی است.
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب تاکید کرد: بازیکنان تیم ما می دانند که داشتن غرور کاذب و دست کم گرفتن حریف چقدر کار خطرناکی است که می تواند عواقب جبران ناپذیری را برای ان ها به همراه داشته باشد، از این رو با تمام توان به مصاف ذوب آهن خواهند رفت.
وی همچنین به نقش تماشاگران در موفقیت های زاگرس اشاره کرد و گفت: هیچ چیزی برای بازیکنان روحیه بخش تر از حضور پرشور هواداران در سالن مسابقه نیست و بازهم از مردم فهیم اسلام آبادغرب دعوت می کنم تا با حضور در سالن و تشویق تیم خود زمینه پیروزی تنها نماینده هندبال استان را فراهم کنند.
اعظم همچنین با اشاره به دیدارهای تیم های سپاهان اصفهان و نیروی زمینی کازرون، گفت: تیم نیروی زمینی یکی از منسجم ترین تیم های لیگ برتر است که در خانه به سختی امتیاز از دست می دهد و این می تواند برای تیم ما یک پوئن مثبت باشد.
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب یادآوری کرد: پس از برگزاری مسابقات هفته نهم، حدود 37 روز مسابقات تعطیل و تیم ها به استراحت نیم فصل می روند.
وی گفت: تبازیکنان تیم ما نیز حدود 12 هفته استراحت می کنند و سپس با انجام کارهای بدنسازی رفته رفته تمرینات خود را برای حضوری قدرتمندانه تر در نیم فصل دوم آغاز خواهند کرد.

** برگزاری مسابقه زاگرس و ذوب آهن در اسلام آبادغرب
مسابقه تیم های زاگرس اسلام آبادغرب و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 16 عصر فردا (جمعه - 23 آذر) در سالن انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب برگزار می شود.
تماشای این مسابقه برای طرفداران و علاقه مندان رایگان است.
در پایان هفته هشتم این رقابت ها، تیم های سپاهان اصفهان و زاگرس اسلام آبادغرب با 13 امتیاز و به ترتیب با تفاضل 30+ و 10+ در رده های اول و دوم و فراز بام دهدشت با 10 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.