به گزارش خبرنگار ایرنا؛ استاندار کرمانشاه در این جلسه از مدیرعامل شرکت غله استان خواست در ارتباط با چگونگی فروش این سیلوها توضیح دهد که مظفر رحیمی اعلام کرد؛ سیلوها به قیمت کمتر از نرخ بازار به فروش رفته است.
او گفت که این سیلوها را کارشناس دادگستری قیمت گذاری کرده اما به اعتقاد ما قیمت پایین تر از نرخ روز بازار است.
وی با بیان اینکه سیلوی کرمانشاه که 57 هزار مترمربع مساحت عرصه آن است به قیمت 23 میلیارد تومان به فروش رفته که به اعتقاد ما نرخ آن در بازار بیش از 100 میلیارد تومان است.
به گفته او ، این سیلو یک نفر متقاضی داشت که اهل ایلام است و اکنون آن را خریداری کرده است.
وی سیلوی کرمانشاه را دارای 85 سال قدمت دانست و گفت: در این شرایط بد اقتصادی و بیکاری می توان در محل این سیلو که در بهترین نقطه شهر کرمانشاه واقع شده کارگاه های تولیدی و فعالیت های اشتغالزایی انجام داد و برای افراد بیکار شغل ایجاد کرد.
مدیرعامل شرکت غله و بازرگانی استان کرمانشاه در مورد سیلوی شهرستان سنقر نیز گفت: این سیلو با بیش از 2 هکتار مساحت، هشت واحد مسکونی دارد و به قیمت پنج میلیارد و 500 میلیون تومان به فردی اهل آذربایجان شرقی فروخته شده که به اعتقاد ما ارزش این ملک بیش از 13 میلیارد تومان است.
به گفته رحیمی ، سیلوی کنگاور نیز توسط فردی بومی اهل این شهرستان به قیمت 11 میلیارد و 500 میلیون تومان فروخته شده است.
استاندار کرمانشاه نیز در این جلسه با اشاره به اینکه واگذاری ها در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی مبنی بر خصوصی سازی انجام می شود، گفت: این واگذاری ها براساس قانون انجام می شود اما اگر در قیمت گذاری شبهه ای وجود دارد باید بررسی شود.
هوشنگ بازوند از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه خواست وضعیت این واگذاری ها و همچنین قیمت های آن را بررسی کند.
در روزهای اخیر برخی از رسانه ها اعلام کردند که این سه سیلو به قیمت های پایین تر از نرخ بازار فروخته شده است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.