پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از سرهنگ «حسین براری» اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر کرمانشاه و با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری با تحقیقات گسترده و افزایش گشت ها رد پای سارقان را که یک زوج بودند شناسایی و دستگیری آن ها را در دستور کار قرار دادند.
سرهنگ براری ادامه داد: با فعالیت شبانه روزی ماموران، محل اختفای 2 متهم در یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی هر دوی آن ها دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.
رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: این زوج سارق در بازجویی های صورت گرفته به 10 فقره سرقت از منازل در شهر کرمانشاه اعتراف کردند.
وی خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
سرهنگ براری در پایان و با بیان اینکه از تمام توان خود به منظور مقابله با انواع باندهای سرقت استفاده خواهیم کرد، گفت: جلب رضایت مردم و برخورد قاطعانه با سارقان همواره جزو اولویت های کاری پلیس قرار دارد.

** 50 هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: با تلاش همکاران انتظامی 50 هزار نخ سیگار و 2 هزار و 750 بسته توتون قلیان قاچاق کشف شد.
به گزارش ایرنا، سرهنگ «محمدرضا امیری» اظهار داشت: به دنبال اطلاع ماموران پلیس آگاهی استان کرمانشاه مبنی بر اینکه عده ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به خرید یک محموله سیگار قاچاق کرده اند شناسایی آن ها در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی پس از تحقیقات فراوان موفق به شناسایی مسیر تردد خودروی حامل سیگار قاچاق شدند و تیم عملیاتی اداره قاچاق کالا و ارز به محور روانسر - کرمانشاه اعزام شدند.
سرهنگ امیری گفت: پس از کنترل نامحسوس محور در نهایت یک دستگاه خودروی پراید که حامل بار قاچاق بود مشاهده و در عملیاتی ضربتی نسبت به توقیف آن اقدام شد.
رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در بازرسی از این خودرو 50 هزار نخ سیگار قاچاق و 2 هزار و 750 بسته توتون قلیان قاچاق کشف شد.
وی ادامه داد: طبق نظر کارشناسان ارزش تقریبی این محموله به 350 میلیون ریال می رسد.
سرهنگ امیری در پایان از معرفی متهم به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.