به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با تبریک هفته بسیج به همه ملت ایران اسلامی افزود: بسیج ، یک تفکر و اعتقاد است که با ورود آن به فناوری نظامی اینک کشور ما دارای اقتدار و سربلندی است.
وی اظهار داشت: از مهم ترین ویژگی های یک فرد بسیجی این است که تنها خدا را می بیند و از خدا می ترسد و از این رو برای رضای خدا و خدمت به محرومان شبانه روزی تلاش می کند.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: یک شخص بسیجی کم توقع و ساده زیست است و دنیا را محل گذر می داند و از این رو خود را وقف خدمت به دیگران می کند تا رضایت پروردگار را به دست آورد.
حجت الاسلام ملکی اضافه کرد: تفکر بسیجی ، تنها رهبر و ولی الهی را نگاه می کند زیرا مرجع فکری و دینی او ، تنها ولی فقیه است و با امید به آینده و پیروزی نهایی دین خدا ، هیچ گاه ناامید نمی شود.
وی ادامه داد: امروز نظام اسلامی به واسطه نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در بخش های مختلف ، حرف های زیادی برای گفتن دارد.
وی ، در ادامه با تبریک هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر نور و رحمت حضرت محمد (ص) گفت: ملت ایران الگوی وحدت در جهان است زیرا مسلمانان ایران اسلامی اعتقاد دارند که تفرقه تنها چیزی جز کشتار و جنگ به دنبال ندارد و با داشتن انسجام و یکپارچگی می توان به پیروزی رسید.
حجت الاسلام ملکی اظهار داشت: اگر مسلمانان جهان همانند ملت ایران اسلامی با تبعیت از رهبری ، اتحاد و وحدت داشته باشند ، استکبار و نظام کفر نابود شده و شاهد استواری بیش از پیش امت اسلام خواهیم بود.
وی، وحدت مردم فرق و مذاهب اسلامی در شهرستان قصرشیرین را بسیار قابل تقدیر دانست.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.