به گزارش ایرنا، محمد ابراهیم الهی تبار روز سه شنبه در نشست کارگروه های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: تبیین این خدمات به شکلی نتیجه می دهد که اثرگذار و امیدآفرین باشد. با وجود جنگ روانی معاندان شیوه های اطلاع رسانی نیاز به تغییر دارد و نقش رسانه ها در این باره جدی است.
الهی تبار با اشاره به راه اندازی رادیو انقلاب گفت: صدا و سیمای استان کرمانشاه نیز می تواند با تولید برنامه های روزانه در رادیو و تلویزیون، مردم را از دستاوردهای انقلاب و خدمات انجام شده آگاه کند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به قدرت اثر فضای مجازی تصریح کرد: این فضا به مانند تیغ دو لبه است که کارکرد آن را در زلزله شاهد بودیم. در روزهای زلزله فضای مجازی اگرچه در مواقعی آزاردهنده بود اما با کارکرد خود انسجام ملی را رقم زد.
الهی تبار دیگر کارکرد فضای مجازی را شفاف سازی عنوان کرد و گفت: در زلزله آبان سال گذشته فعالیت فضای مجازی موجب کار و تمرکز بیشتر مسئولان شد و با نقش آفرینی موجب شد که علیرغم گرمای کم سابقه بیماری های واگیردار شیوع پیدا نکند و آسیب های روانی نیز کاهش پیدا کند.
وی با تقدیر از عملکرد صدا و سیما و رسانه ها در اطلاع رسانی سالگرد زلزله افزود: در این ایام علاوه بر نشست های خبری و اطلاع رسانی استاندار، تشکیلات اطلاع رسانی دولت نیز پای کار آمد تا آنچه که انجام شده بخوبی به مردم گزارش شود.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه همچنین با تبریک ایام ولادت نبی اکرم (ص) و فرا رسیدن هفته وحدت افزود: یکی از زیبایی های استان کرمانشاه تنوع اقوام و مذاهب است که وحدت زیبایی آن را دو چندان می کند.
الهی تبار با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج نیز با تبریک این هفته به بسیجیان استان گفت: امیدواریم فضای فرهنگ ناب بسیجی همچنان در فضای کشور جاری باشد.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.