به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: احتمال وجود ضعف های قانونی در زمینه مبارزه با مواد مخدر وجود دارد، اما باید با تمام توان در این راستا گام برداشت.
وی با بیان اینکه خرده فروشان موادمخدر در جامعه هزینه های سنگینی ایجاد می کنند، گفت: حتما باید طرح های مبارزه با مواد مخدر به صورت جدی در سطح استان اجرایی شوند و همه دستگاه ها در این زمینه دست به اقدام بزنند.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه طرح جامع برخورد با خرده فروشان موادمخدر در کرمانشاه هرچه سریع تر تهیه شود، عنوان کرد: افکار عمومی انتظار دارند که هرچه سریعتر این افراد جمع‌آوری شوند.
بازوند همچنین به برنامه ها برای ایجاد کمپ توانمند سازی معتادان اشاره کرد و گفت: با همت وزارت کشور کمپ توانمند سازی معتادان در کرمانشاه ایجاد خواهد شد که در آن علاوه بر پیگیری درمان اشتغالزایی آنان نیز مورد توجه قرار می گیرد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود به در پیش بودن راهپیمایی 13 آبان اشاره کرد و گفت: راهپیمایی 13 آبان امسال با توجه به تهدیدهای آمریکا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه روز 13 آبان نماد استکبارستیزی مردم ایران اسلامی است، گفت: باید راهپیمایی روز 13 آبان امسال را پرشورتر از سال های گذشته برگزار کنیم.
بازوند با بیان اینکه تحریم های آمریکا بی اساس خواهند بود، اظهار داشت: در این روز انسجام ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابل دشمنان و استکبار جهانی را به نمایش خواهیم گذاشت.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.