به گزارش ایرنا ؛ در این پیام آمده است: بی تردید حضرت آیت‌الله اشرفی اصفهانی یار دیرین حضرت امام راحل (ره) و چهارمین شهید محراب از درخشانترین چهره های سال های مبارزه و دفاع مقدس ملت بزرگ ایران در مقابل ایادی استکبار جهانی بود و دامنه این تأثیرگذاری به اندازه ای بود که دشمنان زبون و قسم خورده این آب و‌ خاک، وجود آن پیر فرزانه را خاری در چشم خود می‌دانستند.
در ادامه این پیام همچنین آمده است: به همین خاطر دست پلید عدوان نظام مقدس جمهوری اسلامی از آستین پلید گروهک نفاق و فتنه بیرون آمد و به شنیع ترین و سبعانه ترین شکل ممکن آن وجود نورانی و پربرکت را قربانی نفرت و کینه توزی خود از ملت بزرگ ایران نمودند.
این پیام می افزاید: از عموم مردم شریف و اقشار قدرشناس استان کرمانشاه که خاطرات حضور نورانی آن پیر فرزانه را در قامت نماینده حضرت امام و امام جمعه کرمانشاه در خاطر خود به یادگار دارند دعوت می شود که امسال و در آستانه سالگرد شهادت آن شهید والامقام در مراسم یادبود وی که به شرح زمان و مکان ذیل برگزار می گردد حضور به هم رسانند و ضمن تجدید بیعت با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی و‌ خلف صالح ایشان - حضرت آیت الله خامنه ای «مدظله العالی»، دلبستگی عمیق خویش به ولایت فقیه را در معرض ارائه و قضاوت قرار دهند.
مراسم سالگرد شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی روز دوشنبه ۲۳ مهر۹۷ ساعت ۹صبح در دانشکده علوم قرآنی واقع در بلوار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار می شود.
آیت الله اشرفی اصفهانی در روز 23 مهرماه 1361 در حالی که برای اقامه نماز جمعه آماده می‌شد، در مسجد جامع کرمانشاه با انفجار نارنجک ترور و شهید شد و چهارمین شهید محراب جمهوری اسلامی ایران نام گرفت.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.