فرماندار سنندج با بیان اینکه"کوچکه رش"نماد شهر سنندج است، گفت: با هرگونه ساخت و ساز در این مکان و سایر تپه‌های شهر سنندج مخالفیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد ابراهیم زارعی شامگاه سه‌شنبه در جلسه رسمی شورای شهر سنندج، اظهار داشت: کمبود منابع مالی مشکل تمام شهرداری هاست و شهرداری سنندج از این امر فارغ نیست.
وی به کاهش چشمگیر اعتبارات شهرداری سنندج اشاره کرد و افزود: به نسبت سنوات گذشته تامین و تخصیص اعتبارات با مشکل مواجه شده امری که در سطح کشوری در حال پیگیری است.
  زارعی با اشاره به اینکه پروژه‌های متعدد و گسترده‌ای توسط شهرداری در حال انجام است، گفت: علاوه بر پروژه‌های بزرگ باید مسائل کوچک نظیر نبود پیاده راه نیز مورد توجه شورا قرار گیرد.
  فرماندار خواستار حرکت شهرداری به سمت ایجاد درآمد پایدار، دولت الکترونیک و فضای سبز شد و افزود: شورا باید در زمینه حفظ، نگه داری و بهسازی آبیدر نیز ورود کرده و فرمانداری نیز از این مهم حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.
  زارعی خواستار اهمیت قائل شدن شورای شهر برای نظر شهروندان شد و گفت: همفکری و مشارکت مردم در مسائل شهر ضروری است و موجب ایجاد حس اعتماد و ایجاد تعلق خواهد شد.
فرماندار سنندج خاطرنشان کرد: شورا باید در قنات های سطح شهر نیز ورود کرده و نسبت به احیای آنها اقدام کند که موجب کاهش میزان فاضلاب نیز خواهد شد.
وی بر افزایش جریمه‌های ماده 100 شهرداری تاکید کرد و گفت: جریمه‌های حال حاضر به دلیل کم بودن، بازدارنده نیست و به منظور کاهش تخلفات، این جریمه‌ها باید افزایش یابد.
زارعی تاکید کرد: "کوچکه رش"نماد شهر سنندج و منطقه‌ای است که مردم این شهر به آن حس تعلق دارند و با هرگونه ساخت و ساز در این مکان و سایر تپه‌های شهر سنندج مخالفیم.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.