به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن مرادنیا روز پنجشنبه در دیدار اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات کردستان اظهار داشت: این درخواست را به عنوان نماینده دولت و در حوزه اختیاراتی که دارم ارائه کرده و هیچ منتی بر کسی نداریم.
وی افزود: در شرایطی که دشمنان به دنبال ناتوان نشان دادن نظام و دولت هستند، رسانه ها می توانند با انتشار درست اخبار و معرفی عملکرد دستگاه ها به جامعه امید بدهند.
مرادنیا تاکید کرد: در زمانی که دشمن با جنگ روانی و بازی با تحریم در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، امید بخشی به جامعه اهمیت بیشتری پیدا می کند.
وی با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در استان رخ داده است، یادآور شد: با پیگیری های انجام شده سهم آب برای کشاورزی افزایش یافت و مشاکت نامه ایی هم با زنجیره فولاد به امضا رسیده است.
استاندار کردستان اضافه کرد: اگر مرتب به جامعه انرژی منفی داده شود نمی توان انتظار جامعه ای شاد داشت و این کار، میزان موفقیت ها را هم کاهش می دهد.
وی با اشاره به جشن هایی که در نوروز امسال برگزار شد، گفت: از برگزاری جشن ها حمایت می کند و بدنبال برگزاری برنامه ای برای تجلیل از مشاهیر کُرد هستیم که تمام مشاهیر کُرد از سراسر دنیا را برای حضور در آن دعوت خواهیم کرد.
مرادنیا با بیان اینکه برای رسیدن به توسعه در کردستان نیاز به هم صدایی و هم گرایی داریم، اظهار داشت: مسائل اقتصادی موجب شده استقلال رسانه تحت تاثیر قرار گیرد.
وی خواستار تشکیل کمیته ای برای بررسی مسائل و مشکلات رسانه های استان شد که در آن راهکارهایی هم برای حل این مسائل از سوی صاحبنظران و اهل رسانه ارائه شود البته بدنبال تعریف رسانه ها از خودمام نیستیم اما اعتقاد داریم انتقادها باید سازنده باشد.
رئیس خانه مطبوعات هم در این نشست با اشاره به مشکلات موجود در حوزه آگهی ها برای نشریات استان گفت: نیاز به ورود استانداری در این حوزه برای توجیه دستگاه های اداری در این ارتباط است.
کاظم ایمان زاده با بیان اینکه خانه مطبوعات بدلیل اینکه بنیه مالی لازم را ندارد در حوزه آموزش ها نتوانسته فعال باشد، یادآور شد: اختصاص اعتباری به خانه برای رسیدگی به این امور ضروری است.
مدیر خانه مطبوعات هم در این نشست بحث مالی و معیشتی را بزرگترین مشکل خبرنگاران شاغل در نشریات استان کردستان دانست و با اشاره به برخی فعالیت های خانه از استاندار کردستان خواست در برگزاری آیین نکوداشت روز خبرنگار به این نهاد کمک کند.
سید لطیف حسینی نسب با اشاره به خواسته مطبوعات استان از استاندار خواست در فرصتی مناسب از دفاتر رسانه ها، خبرگزاری ها و نشریات محلی استان بازدید کند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.