انور طاهایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمام راه های اصلی شهرستان بانه باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد اما 30 برخی راه های روستایی بخاطر بارش برف بسته است.
وی افزود: تلاش راهداران برای بازگشایی راه های روستایی از بامداد امروز آغاز شده و تمام تلاش خود را بکار می گیریم تمام راههای فرعی و روستایی شهرستان تا 24 ساعت آینده بازگشایی شود.
طاهایی با بیان اینکه تردد در گردنه خان همچنان با زنجیر چرخ امکان پذیر است، گفت: با آغاز بارش ها در شهرستان، راهداران در جاده های اصلی برای برف روبی و بازگشایی راه ها مستقر هستند.
وی یادآور شد: بیشترین راه های مسدود شده روستایی مربوط به بخش ننور، نمشیر و آرمرده است که اکیپ های راهداری برای بازگشایی این راه ها تلاش می کنند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بانه گفت: سه دستگاه خودروی تیغه دار نمک پاش در جاده سردشت - بانه مشغول فعالیت هستند و راهداران در گردنه خان همچنان مشغول عملیات برف روبی و پاکسازی جاده هستند.
به گزارش ایرنا، دمای هوای بانه در شب گذشته به 2 درجه زیر صفر رسید، میزان بارش برف در برخی نقاط این شهرستان به 27 سانتی متر می رسد و مجموع بارش های ثبت شده در شهرستان بیش از 46 میلی متر بوده است.
شهرستان بانه 602 کیلومتر راه روستایی دارد و راه های اصلی شهرستان نیز شامل جاده های بانه - مریوان، بانه - سقز، بانه - سردشت، بانه - آرمرده و بانه - سیرانبند است.
خبرنگار: زینب طلایی**انتشار: مجید سلیمانی
7469/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.