به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ دوم علی سامانی عصر سه شنبه در همایش سرانگشتان قرارگاه تاکتیکی لشکر 28 پیاده کردستان اظهار کرد: فرماندهان در ارتش که انسانی محور است وظایف خطیری برعهده دارند.
وی افزود: بخاطر اهمیت نیروی انسانی، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران طرح های لبیک را به اجرا در آورده است که از 24 طرح آن 19 طرح نقش و محوریت با نیروی انسانی است.
امیر سرتیپ سامانی تاکید کرد: در پنج طرح باقی مانده هم با وجود اینکه محوریت با نیروی انسانی نیست اما مباحث مرتبط با نیروی انسانی در آنها وجود دارد.
وی با بیان اینکه راهبرد، رویکرد و نگاه فرمانده نیروی زمینی به سمت نیروی انسانی است، یادآور شد: شناسایی، جذب، آزمون و مراحل گزیش مراحلی است که در ارتش برای استخدام و بکارگیری هر عنصری از نیروی انسانی انجام می شود.
معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: بعد از طی مرحله گزینش این افراد در مراکز آموزش تربیت و برای الحاق به بدنه نیروها و یگان ها آماده می‌شوند.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به منظور شرکت در همایش سرانگشتان قرارگاه تاکتیکی لشکر 28 پیاده کردستان به سنندج سفر کرده است.
خبرنگار: امید بهمنی**انتشار: مجید سلیمانی
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.