رئیس حوزه هنری کردستان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این فیلم داستانی در ادامه حمایت این حوزه از تولید آثار ارزشی و تآثیرگذار در قالب فیلم، پس از مراحل تصویربرداری و تدوین نهایی آماده حضور در جشنواره های فیلم شده است.
امین مرادی افزود: فیلم کوتاه 'من من، تو تو' با موضوع توجه به تحکیم بنیان های خانواده و احترام به والدین در مدت زمان 19 دقیقه در قالب داستان، توجه مخاطبان را به این اصل مهم جلب می کند.
وی گفت: این فیلم داستان پدری جانباز است که درگیر اختلاف 2 فرزند دختر خود است که ازداواج کرده اند و به صورت همزمان پدر را جهت حضور در یک مراسم به منزل خود دعوت می کنند.
رئیس حوزه هنری کردستان ادامه داد: در این بین، پدر که در دو راهی سختی گرفتار شده با وسیله ای سعی می کند این 2 خواهر را به دوران کودکی خود برده و دوران شیرین با هم بودن را برای آنان تداعی کند.
محمدرضا کوچکی، فاطمه اسداللهی، احمدرضا ولی بیگی، زهرا چراغی، روح الله مرادی، ژیلا ملکی، سعید مرادی و امیررضا مرادی به عنوان بازیگر در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.
افشین فتاحی از هنرمندان عرصه تئاتر و سینما است و تاکنون علاوه برکارگردانی چندین اثر نمایشی، کارگردانی تعدادی فیلم کوتاه را نیز برعهده داشته است.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.