به گزارش خبرنگار ایرنا، سالم صلواتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این فیلم ها از فیلم های کوتاه منتخب و برگزیده جشنواره های داخلی و خارجی هستند و در چهار باکس در مجتمع فجر سنندج نمایش داده می شود.
وی حضور، 'دختری در میان اتاق'، 'آلان'، 'صدای سارا' و 'دریا زدگی' را از جمله این فیلم ها اعلام کرد و گفت: فیلم های 'کپسول'،' سوادکوهی'، 'سایه فیلم'، 'آرا'، 'به چشم خواهری'، 'لابه لای درختان' و 'هرمایته' از دیگر فیلم هایی است که در روز 28 آذر نمایش داده می شوند.
مدیر انجمن سینمای جوانان کردستان ادامه داد: همچنین فیلم های کوتاه 'پیژامه راه راه پدر را باد برد'، 'خواب گردها'، 'زونا'، 'نگاه و آریو والیبال'، 'هنوز نه'، 'حیوان'، 'شب تولد'، 'وقت نهار' و 'sing' روز 29 آذر به نمایش در می آید.
وی اظهار کرد: تمام فیلم هایی که به نمایش درمی آیند فیلم‌های کوتاه داستانی و یا فیلم‌هایی با نگاه خاص و تجربی است که با مدت زمان حداقل سه و حداکثر 30 دقیقه ساخته شده اند.
این فیلم های کوتاه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 28 و 29 آذر از ساعت 16 تا 20 در تالار فروردین مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج اکران می شود.
انجمن سینمای جوانان ایران در سال 1353 تأسیس شد و از سال 1354، شروع به عضوگیری و تشکیل کلاس‌های آموزشی کرد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال 1364، با حمایت معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالیت مجدد خود را از سر گرفت.
این انجمن با هدف تشویق نوجوانان و جوانان ایرانی به هنرعکاسی و فیلم‌سازی و با گشایش تدریجی بیش از 50 نمایندگی و دفتر در سراسر کشور، اقدام به جذب علاقه‌مندان به فراگیری رشته‌های کارگردانی، فیلمنامه‌نویسی، عکاسی، تصویربرداری، تدوین و برگزاری آزمون سراسری و دوره‌های یک‌ساله فیلم‌سازی کرد.
انجمن سینمای جوانان ایران - دفتر سنندج نیز در سال 1364 با پیگیری های علاقمندان به هنر سینما آغاز بکار کرد و هم اکنون با بیش از سه دهه فعالیت توانسته است محفل و بستری مناسب برای علاقمندان به این هنر ارزنده ایجاد کند.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: امید بهمنی
7348/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.