نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اتکا به پتانسیل ها و ظرفیت ها امری مهم جهت مقابله با دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی امروز در نشست با مسئولان اداره کار استان و با حضور مشاور وزیر کار در امور فرهنگی و روحانیون در سنندج، افزود: ایران دارای ظرفیت‌های بزرگی است که به برخی از آنها توجه و برخی هم مغفول مانده که نیاز به به فعلیت رساندن دارد.

وی اظهار داشت: پیشرفت‌های علمی در جهان اسلام نیز اروپا و آمریکا را به بهره‌گیری از این فنون به سمت این سرزمین‌ها فراخواند و علمی که نزد مسلمانان بود را در خود پروراندند این درحالی است که پیشینه و جایگاهی را نداشتند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان ضمن انتقاد از صحبت‌های رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران گفت: صلح‌آمیز بودن فناوری هسته‌ای را به دنیا اثبات کردیم و نشان دادیم که در پی سلاح‌های  نامتعارف نیستیم بلکه تامین کننده امنیت از سوی سپاه در دیگر نقاط هستیم.

حسینی شاهرودی عنوان کرد: آمریکا سعی دارد افزون بر کم شدن مقاومت ایران برابر فشارها کشور را با محدود کردن در عرصه‌های مختلف در مضیقه و تنگنا قرار دهد در حالیکه با این کار اعتماد همگان را به خود سلب کرده است.

وی اتکا به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها را امری مهم برای مقابله با دشمنان دانست و گفت: مستقل شدن در اقتصاد در تامین معیشت مردم و تقویت باورها و ارزش‌های دینی و مذهبی اصلی مهم برای نفوذ دشمنان به کشور دارد کمااینکه در تلاش‌اند با جنگ نرم فرهنگ و هویت ملت را بزدایند.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: لازمه به فعلیت رساندن ظرفیت‌ها توجه به تحقق شعار سال که مبنی بر اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است که منجر به مستقل کردن اقتصاد و تولید کار و اشتغال و در نهایت خلق ثروت خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.