رئیس فراکسیون امید مجلس با اشاره به خواسته طبیعی مردم کردستان مبنی بر تحقق مطالبات مردم استان گفت: تمام تلاشم را در این راستا بعمل خواهد آورد .

به گزارش ایلنا در دیدار رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کردستان و مسئول شهرستان‌های هیئت  رییسه با محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در خصوص مسائل و مشکلات توسعه ای استان کردستان بحث و تبادل نظر شد.

در ابتدا رمضان یوسفی رئیس شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان مطالبات استان کردستان را دسته‌بندی  و ارائه کرد و سپس از نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون امید به سبب جایگاه ویژه اش در مجلس و دولت خواست تا کمک و مساعدت ویژه‌ای  به روند توسعه ای کردستان کند.

اقبال رضایی مسئول شهرستان‌های هیئت رئیسه استان هم مطالبی را در خصوص مسائل استان بیان کرد و از عارف درخواست کمک در روند توسعه استان کرد.

 عارف نیز در پایان این نشست  قول مساعدت و همکاری و استفاده از تمام ظرفیت خود و لیست‌امید را در تحقق مطالبات استان کردستان داد.

در این دیدار  بحث انتصاب استاندار بومی طرح شد که وی  این خواسته را حق طبیعی مردم کردستان دانست و گفتند تمام تلاشم را در این راستا بعمل خواهد آورد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.