به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بیجار، فرماندار بیجار در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در سالن اجتماعات مجتمع نور شهرستان بیجار، گفت: شخصیت خبرنگار، نیازمند سواد رسانه ایی است و نمی توان بدون اطلاع، قلم به دست گرفت و شروع به نوشتن نمود.

وی افزود: اصالت کار خبرنگاری این است که در کنار یک نقد منصفانه، راه کار مناسب هم باید ارائه گردد، اگر تنها قلم نقد را بر دست گرفته و بدون در نظر گرفتن سایر مسایل، اقدام به نوشتن نماییم، کاری از پیش نبرده و صرفأ مشکلات را افزایش داده ایم.

بیژن زندیه با اشاره به شهادت شهیدان رسانه و خبرنگاران در سال های پر افتخار 8 سال دفاع مقدس گفت: یک خبرنگار باید برای حرفه مقدس خبرنگاری و تهیه گزارش، هیچ ترسی در دل راه ندهد برای رساندن حقیقت به گوش مردم، تلاش نماید.

وی افزود: در جنگ های نابرابری که دنیای استکبار بر علیه مردمان مظلوم تحمیل می نماید، فقط خبرنگاران می توانند پرده های پنهان این ظلم را آشکار نموده تا همه آحاد جامعه و جهان، از آن مطلع گردند.

در ادامه این مراسم معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای کردستان با اشاره به گرامی داشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه، بازوان توانمند مسئولین برای رفع مشکلات و مطالبات مردم هستند.

علیرضا خوش گفتار افزود: خبرنگاری مردمی خواهد بود که با مطرح کردن مشکلات موجود جامعه، جهت رفع این مشکلات اقدام به انتشار اخبار و اطلاعات نماید تا گوشه های پنهان یک مسئله، جهت اصلاح و یا بهبود توسط مسئولین قابل پیگیری و طرح باشد.

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 717707
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.