این معلم موفق کردستانی روز یکشنبه در گفت وگو اختصاصی با ایرنا اظهار کرد: در راستای بند 2 برنامه عملیاتی دبیرخانه راهبری کشوری درس زبان انگلیسی مستقر در استان اردبیل، توانستم در مسابقات نقد و بررسی کتاب جدیدالتألیف زبان انگلیسی پایه دهم رتبه اول کشوری را کسب کنم.
وی با اشاره به اینکه دارای مدرک کارشناسی آموزش زبان انگلیسی است افزود: از سال 1380 بصورت حق التدریسی در ناحیه 2 سنندج و برای رسمی شدن هفت سال است که در بخش موچش از توابع شهرستان کامیاران مشغول تدریس زبان انگلیسی هستم.
حسنی با بیان اینکه علاوه بر کار معلمی به عنوان تهیه کنند در صدا و سیمای استان نیز فعالیت داشت است اظهار کرد: معلم بودن بزرگترین سعادتی است که خداوند نسبت فعالان این عرصه می کند.
این معلم موفق در خصوص نحوه و هدف برگزاری این مسابقه از سوی مسئولان کشوری افزود: با توجه به اینکه نظام آموزشی در حال تغییر و تحول است برای رفع اشکالات کتب درسی جدید پایه دهم از طرف دبیرخانه کشوری، این مسابقه تحت عنوان نقد و بررسی کتاب زبان پایه دهم برگزار شد.
حسنی با اشاره به اینکه این مسابقات برای بیشتر کتب درسی برگزار می شود افزود: از تمامی استان های کشور نقد و بررسی هایی دبیران مختلف برای تغییر و تحولات و بهتر شدن کتاب های درسی در سال جدید در اختیار دبیر خانه کشوری قرار می گیرد و در آنجا نیز بهترین ها انتخاب و در سال تحصیلی جدید از آنها در کتب درسی جدید استفاده خواهد شد.
این بانوی موفق کردستانی در خصوص دیگر موفقیت های خود اظهار کرد: رتبه های استانی زیادی در بخش های مختلف از جمله طراحی سؤال و جشنواره های تدریس کسب کرده ام.
وی با بیان اینکه در سال 85 به عنوان دبیر خلاق کشوری در انجمن نویسندگان جوان انتخاب شده است گفت: براساس این عنوان از وی در همایش بین المللی IELTA ( Iran English Teachers Association) به عنوان 10نفر برتر تقدیر شده است.
وی در خصوص دیگر فعالیت های خود در زمینه پیشرفت کتاب زبان انگلیسی گفت: تهیه اولین پیک نوروزی برای تعطیلات عید دانش آموزان و همچنین اولین (کاربرگ worksheet )گرامر کل کتاب پایه دهم که از طریق کانالهای مختلف در اختیار همه قرار داده ام، از دیگر اقدامات من در این زمینه بوده است.
این معلم توانا به طراحی وبلاگ برای معلم و دانش آموزان علاقمند به زبان انگلیسی اشاره کرد و افزود: این وبلاگ را که تحت عنوان (گروه آموزشی زبان موچش) تهیه کردم در حال حاضر جز وبلاگ هایی که میهن بلاگ آن را تایید کرده است و به همین خاطر عضو باشگاه نویسندگان میهن بلاگ هستم.
حسنی با اشاره به اینکه از اول راهنمایی در دفتر خاطرات خود کار معلم هایش را ثبت کرده است اظهار کرد: ثبت لحظه های شیرینی از کلاس های زبان او برای دانش آموزانش از بزرگترین خواسته های او از زمان تدریس ش است.
این معلم کردستانی مجهز شدن تمامی مدارس به سیستم IT را لازم پیشرفت درس زبان دانست و اضافه کرد: تغییر کتاب ها که موجب شده تا 51 درصد آزمون ها به صورت شفاهی گرفت شود در صورتی است که این آزمون ها ارتباط مستقیمی با فن آوری و دنیای تکنولوژی دارد که لزوم سیستم IT را نشان می دهد.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/ 3020
خبرنگار: ژاله گرگانی**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.